BRATISLAVA 12. júla (WBN/PR) – Abonentky SND na sezónu 2013/2014 zaznamenali mimoriadny úspech. Vysoký záujem o ne potvrdzuje aj fakt, že príjem z predaja obľúbeného produktu v súčasnosti dosiahol vyššie tržby v porovnaní s vlaňajškom, o čom svedčí aj aktuálny výnos vyše 50-tisíc eur.
„Úspech v predaji abonentiek SND vnímame ako výsledok vhodného mixu atraktívneho repertoáru budúcej sezóny a efektívnej kampane. Naši návštevníci veľmi dobre zareagovali aj na ponuku nových tematických balíčkov, ktoré sme vyskladali z titulov Giuseppe Verdiho a Williama Shakespeara,“ zhodnotil riaditeľ Centra marketingu Slovenského národného divadla Daniel Rabina.
Abonentky SND sú cenovo výhodnejšie ako vstupenky v bežnom predaji, poskytujú stále miesto v hľadisku či komfort bez čakania v rade na vstupenky a prinášajú rad ďalších benefitov. Predaj odštartoval koncom mája a potrvá do 31. júla 2013 výhradne v pokladnici novej budovy SND každý pracovný deň od 10.00 do 14.00 h.
Bližšie informácie sú k dispozícii na portáli www.snd.sk a fanúšikovskej stránke www.facebook.com/mojesnd. Záujemcovia sa môžu informovať aj na špeciálne zriadenej infolinke k abonentkám +421 (0) 2 204 72 296. Svoje otázky môžu posielať e-mailom na adresu abonentky@snd.sk.