BRATISLAVA 2. decembra (WBN/PR) – Nová bezplatná aplikácia prinesie motoristom jednoduchý spôsob objednávania sa na servisné prehliadky vďaka pár klikom cez mobilný telefón. Aplikácia im zároveň bude posielať informácie o zaujímavých akciách a pravidelných servisných prehliadkach, budú mať k dispozícii servisný plán vozidla a prostredníctvom nej budú môcť nahlásiť prípadnú dopravnú nehodu či rýchlo kontaktovať asistenčnú službu.
„Naša spoločnosť sa zameriava na vývoj mobilných aplikácií a softvérových riešení na mieru. Od spoločnosti PPC TEAM plus s.r.o. sme dostali zákazku na vývoj servisnej aplikácie, ktorej účelom bude zjednodušiť objednávanie klientov na servisné prehliadky a celkovo urýchliť proces vybavovania servisných úkonov. Podľa tejto požiadavky sme vyvinuli aplikáciu, ktorá umožňuje modernú a jednoduchú komunikáciu medzi predajcom a majiteľmi vozidiel a súčasne rýchlo a efektívne rieši servisné požiadavky“, hovorí Martin Hrnko, šéf spoločnosti QBSW, a.s.
všetky aktuálne oznamy, novinky, akcie a udalosti, ktoré môžu byť pre klientov zaujímavé a prínosné. „Asistent“ tvorí tretiu časť aplikácie. Poskytuje možnosť rýchlej voľby na objednanie servisného úkonu, nahlásenie dopravnej nehody a kontaktovanie asistenčnej služby. Predposlednou časťou aplikácie je záložka, kde majiteľ vozidla nájde všetky potrebné kontakty predávajúcej spoločnosti a autorizovaných servisných miest, vrátane ich otváracích hodín. Posledná časť slúži na správu aplikácie a konta používateľa.
Mobilná aplikácia funguje na platforme iOS a Android a je voľne stiahnuteľná z Apple App Store alebo Google Play Marketu. Používať sa dá v on-line aj v off-line režime, kedy sú informácie synchronizované až po prihlásení do 3G/WiFi siete. Všetky dáta sú spracovávané vo webovej aplikácii, kde ich ďalej vyhodnocujú zástupcovia automobilovej spoločnosti.