Ford Mustang prešiel faceliftom, ale ten sa nestretol s takým ohlasom, s akým tvorcovia očakávali. Zatiaľ je viac tých, ktorým sa novinka nepáči a majú radšej tú pôvodnú klasiku.
Kia Stinger: 365 koní v novinke uháňa až k 269 km/h
Zvonku sa zmenili predné aj zadné partie vozidla, čo budí veľké emócie u fanúšikov tohoto auta. Zmenil sa tvar nárazníkov, kapoty, maska chladiča a samozrejme svetlá, ktoré sú vpredu aj vzadu LED-kové. Noviniek je každopádne viac, a tými najhlavnejšími sú, mimo iné, elektronicky nastaviteľné tlmiče MagneRide, automatická desaťstupňová prevodovka alebo aktívna klapka vo výfuku.
Nové BMW 5: majestátny automobil so širokou možnosťou výbavy
Interiér vozidla sa zmenil tiež, ale najvýraznejšia zmena by bola, pokiaľ by ste si za príplatok nahradili analógové budíky za digitálne. Takýto digitálny panel má 12 palcov. Ten vám ponúkne tri režimy zobrazenia, ktoré sa volajú normal, sport a track. Ďalšou zaujímavosťou je, že si za príplatok môžete zaobstarať aplikáciu FordPass pre chytré telefóny systém Ford SYNC. Ten vám umožní diaľkovo otvoriť dvere, naštartovať na diaľku alebo vám určí polohu vášho automobilu.
Škoda Kodiaq RS je realitou! Automobilka jej príchod potvrdila
Z bezpečnostných asistenčných systémov si u Mustangu môžete zaobstarať prednárazový systém s detekciou chodcov, sledovanie únavy vodiča, varovanie pri opustení jazdného pruhu a kontrolu vzdialenosti od vpredu idúceho vozidla.
Nové automobily Audi A5 a S5 Cabriolet sa predstavili v Detroite
Motory dostane faceliftový Mustang dva. Prvým bude 2.3 EcoBoost, ktorý bude mať vzadu dvojicu koncoviek výfuku. Druhým je potom 5.0 V8 GT, ktorý bude mať hneď štyri koncovky výfuku. Základný model 3.7 V6 v modelovej rade 2018 potom vôbec nenájdeme.
Pouzri si videa: