BRATISLAVA 15. júna (WEBNOVINY) – Hondu CR-Z sme už mali tú česť testovať. Je to úžasné auto s vynikajúcimi jazdnými vlastnosťami, no jeho geniálny podvozok by aj v sériovom prevedení zniesol ešte poriadnu porciu výkonu navyše. Európska divízia Mugenu vyslišala prosby všetkých priaznivcov legendárnej Hondy CR-X a k hybridnému pohonnému ústrojenstvu IMA pod kapotou Hondy CR-Z pripojila kompresor. Výsledok? Až 147 kW (200 k) a 245 Nm. Vďaka tomu zrýchľuje Honda CR-Z od Mugenu na stovku za 6,6 sekundy a to už je oproti sériovej verzii, ktorej to trvá rovných 10 sekúnd, o niečom úplne inom.
Zvonku rozpoznáte Hondu CR-Z od Mugenu podľa výrazného bodykitu pozostávajúceho z nárazníkov, nadstavcov prahov, zadné krídlo, ďalšie LED diódy v prednom nárazníku a karbónovú kapotu. Samozrejmosťou sú zliatinové kolesá s tradičným dizajnom typickým pre Mugen, ktoré sú obuté do semislickov. Chýbať by nemali ani silnejšie brzdy. Podvozok bol údajne o pár milimetrov znížený, no presné informácie zatiaľ nie sú k dispozícii. Vo vnútri nájdete športové sedadlá značky Recaro a niekoľko „budíkov“ na stredovej konzole navyše. Auto by tiež malo byť o nejakých 50 kg ľahšie.
Foto: Mugen Foto: Mugen Foto: Mugen Foto: MugenToto sú však zatiaľ iba predbežné informácie. Viac detailov budeme poznať 1. júla po oficiálnom predstavení na „Festivale rýchlosti“ v Goodwoode.