BRATISLAVA 3. augusta (WEBNOVINY) – V polovici júla sme písali o Honde CR-Z upravenej dvorným úpravcom Hondy – spoločnosťou Mugen. K hybridnému pohonnému ústrojenstvu IMA pozostávajúceho z elektromotora a 1,5-litrového benzínového štvorvalca chlapci v európskom Mugene ešte pripojili kompresor. Vďaka tomu výkon narástol až na 147 kW (200 k). Maximálny krútiaci moment má hodnotu 245 Nm. Honda CR-Z tak vďaka tomu zrýchľuje na stovku za 6,6 sekundy.
Auto bolo prednedávnom predstavené na „festivale rýchlosti“ v anglickom Goodwoode, no Japoncom to zrejme nestačí. Japonský Mugen totiž prichádza s ešte hrozivejšie upraveným autom. Na motor už však nesiahali. Vizuálna úprava pozostáva z veľmi výrazného karbónového „bodykitu“. Karbónové sú dvere, kapota, aj veko batožinového priestoru. Predný nárazník dostal výraznejšie otvory pre vstup vzduchu a v strede toho zadného nájdete dve koncovky výfuku. Obrovské krídlo a difúzor je samozrejmosťou.
Vo vnútri je auto až nečakane luxusné. Nájdete tam športové sedadlá čalúnene kombináciou kože a alcantary. Nechýba dokonca ani navigácia. Vo vnútri sa teda hmotnosť až tak drasticky neznižovala. Každopádne, interiér je dekorovaný, ako ináč, karbónom.

Aj keď japonský Mugen výkon nenavýšil, čo sa týka podvozku, zachádza do väčších extrémov. Nastavenie je čisto okruhové a podvozok je navyše kompletne zakrytovaný karbónom. Zatiaľ čo európsky Mugen jazdí na 17-palcových kolesách, ten japonský dostal disky s priemerom väčším o jeden palec. Spoza nich vykúkajú štvorpiestikové brzdové strmene.