BRATISLAVA 17. februára (WBN/PR) – Spoločnosť Pivovary Topvar dnes v spolupráci so Slovnaftom odštartovali kampaň zameranú na zvýšenie zodpovednosti vodičov pri konzumácii alkoholických nápojov. Sloganom kampane je výzva „Keď jazdíte, nepite!“ a jej tvárou sa stal najúspešnejší slovenský motocyklista v country crosse Štefan Svitko, ktorého po celý rok na jeho pretekoch po Slovensku budú sprevádzať aj jeho špeciálni anjeli strážni. Tých v utorok 14. februára stretnú aj stovky vodičov na čerpacích staniciach Slovnaft v Bratislave, Pezinku a Senci, kde spoločne absolvujú test znalosti noviniek zákona o cestnej premávke týkajúci sa aj postihov za konzumáciu alkoholu. Pivovary Topvar zároveň vyhlasujú súťaž o logo kampane.
Tvárou kampane na podporu zodpovednej konzumácie alkoholu pod názvom „Keď jazdíte, nepite!“ sa stal trojnásobný majster Európy v enduro, trinásťnásobný majster Slovenska v enduro a country crosse a historicky najúspešnejší Slovák na Rally Dakar Štefan Svitko. „Byť dobrý vodič znamená byť predovšetkým zodpovedný. Týka sa to nie len samotnej techniky jazdy, ale aj toho, ako človek pristupuje k pitiu alkoholu,“ povedal Štefan Svitko o tom, prečo sa rozhodol kampaň podporovať.
Pivovary Topvar sa po úspešnom pilotnom projekte na východnom Slovensku v decembri minulého roku spoločne so Slovnaftom rozhodli predstaviť jedinečnú dlhodobú kampaň, ktorou budú v spolupráci so Štefanom Svitkom oslovovať najmä vodičov, aby sa pred jazdou aj počas nej vyhli akémukoľvek pitiu alkoholických nápojov, ktoré ohrozuje bezpečnosť na cestách. S kampaňou sa bude možné stretnúť na vybraných motocyklistických a verejných podujatiach a praktické rady pre vodičov, ale aj všetkých milovníkov piva sú aj na webovej stránke www.topvar.sk a www.promileinfo.sk a používateľom iPhonu slúži rovnomenná aplikácia. „Chceme ukázať najmä mladým ľuďom, že je vždy možnosť voľby, a tou je užiť si dobré pivo, a zároveň bezpečne jazdiť. Byť zodpovedným je správna vec. Aj preto sme dnes vyhlásili súťaž o logo tejto kampane, nech je čo najlepšie viditeľná počas všetkých aktivít, ktoré máme na tento rok pripravené,“ uviedla Miriam Šramová, manažérka pre vonkajšie vzťahy spoločnosti Pivovary Topvar. Súčasťou kampane bude aj prítomnosť „strážnych anjelov“ na vybraných podujatiach, ktorých úlohou bude zvyšovať znalosť zákona o cestnej premávke, a tým zvyšovať bezpečnosť všetkých jej účastníkov.
Na cestách budú opäť „strážni anjeli“
„Strážni anjeli“ vítajú dnes stovky vodičov, ktorí 14. februára tankujú na čerpacích staniciach Slovnaft v Bratislave, Senci a Pezinku. Spoločne absolvujú test o vybraných novinkách, ktoré priniesla najnovšia novela zákona o cestnej premávke. Okrem toho “anjeli” rozdávajú letáky, v ktorých vodiči nájdu výber z noviniek zákona o cestnej premávke. „Kampane zamerané na zodpovednú konzumáciu alkoholu, ktoré už niekoľko rokov podporujeme, sú vodičmi veľmi pozitívne vnímané. Je však dôležité priniesť zaujímavý spôsob, akým sa o tejto problematike dozvedia,“ povedala Miriam Šramová.
Do kampane sa po druhýkrát zapojila aj spoločnosť SLOVNAFT, a.s. „Prvý pilotný projekt sme vyskúšali na východnom Slovensku v decembri. Výsledkom bolo viac ako 400 našich zákazníkov, ktorí sa do neho zapojili. Mimoriadne pozitívna odozva z ich strany, ako aj od obsluhy čerpacích staníc boli dôvodom, prečo sme podporili túto novú kampaň. Aj nám záleží na tom, aby sa naši zákazníci vždy bezpečne vrátili z ciest domov a táto kampaň v tom podľa nás výrazne môže pomôcť,“ vysvetlil dôvod podpory Anton Molnár, riaditeľ Podnikovej komunikácie spoločnosti SLOVNAFT, a.s.
Súťaž o logo kampane „Keď jazdíte, nepite!“
Spoločnosť Pivovary Topvar vyhlasujú súťaž na vytvorenie loga kampane zameranej na podporu zodpovedného pitia alkoholu. Do súťaže sa môžu prihlásiť mladí profesionálni dizajnéri a študenti grafického dizajnu alebo marketingovej komunikácie. Cieľom je vytvoriť logo, ktoré bude reprezentovať kampaň atraktívnym a zrozumiteľným spôsobom. Logo musí obsahovať slogan kampane „Keď jazdíte, nepite!“, malo by vystihovať slogan a myšlienku kampane, byť vizuálne atraktívne a reprodukovateľné v čiernobielej aj plnofarebnej verzii. Súťaž prebieha od 20. februára do 10. marca 2012. Návrhy loga je možné zasielať do 10. marca 2012 na e-mailovú adresu logo@relationsconsulting.sk v krivkách vo formáte PDF a náhľad vo formáte JPEG. Víťazný návrh do 30. apríla t.r. vyberie spoločnosť Pivovary Topvar a odmení iPadom a 50 litrami nealkoholického piva Birell.