BRATISLAVA 10. mája (WBN/PR) – Značka ŠKODA aj v apríli potvrdila svoje stabilné postavenie jednotky slovenského automobilového trhu. Svedčí o tom 20,29-percentný podiel s počtom 1 170 predaných automobilov kategórie M1. Najžiadanejším automobilom Slovákov sa v apríli stala ŠKODA Fabia. Tretie miesto obsadil úspešný kompaktný model Rapid, ktorý si zakúpil každý šiesty zákazník ŠKODA.
„Stabilná pozícia lídra slovenského automobilového trhu nás teší o to viac, že celková situácia na trhu s automobilmi nie je optimálna. K úspechu nám výrazne pomáha naša modelová ofenzíva, ktorú sme odštartovali spustením predaja modelu Rapid v novembri minulého roka a v ktorej dôsledne pokračujeme novými modelmi Octavia a Octavia Combi, ktorú sme uviedli na trh v apríli. O tom, že sme vykročili správnym smerom, svedčia aj výborné predaje našich noviniek,“ uviedol Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.
Značka ŠKODA dodala zákazníkom na Slovensku v apríli celkovo 1 170 automobilov, čím si zabezpečila 20,29-percentný podiel na domácom automobilovom trhu. Od začiatku roka 2013 predala automobilka na Slovensku celkovo 4 291 automobilov kategórie M1.
Najobľúbenejším vozidlom Slovákov sa v mesiaci apríl stal model Fabia (364 predaných vozidiel, hatchback 210 kusov + combi 154 kusov). Darilo sa aj modelu Octavia s počtom 204 predaných automobilov (2. generácia) a 153 automobilov (3. generácia). Čoraz populárnejší model ŠKODA Rapid skončil na treťom mieste s celkovo 200 predanými kusmi.