Berlín 4. decembra (WebNoviny.sk) – Nemecká divízia automobilky Daimler bola vo štvrtok nútená stiahnuť rozhlasovú reklamu na automobil Smart, v ktorej sa deti dozvedia, že Santa Claus neexistuje. Prinútili ju k tomu reakcie nahnevaných rodičov na sociálnych sieťach, informovala agentúra DPA.
„Je nám veľmi ľúto, že naša rozhlasová reklama nebola prijateľná pre niektorých poslucháčov,“ uviedol hovorca spoločnosti s tým, že reklama na model Smart FourFour bude nahradená inou.
V reklame vystupuje rodina, ktorá sa rozpráva počas jazdy autom. Matka hovorí: „Deti skutočne veria, že starý otec bol Santa Claus… Želám si, aby nikdy nezistili, že Santa Claus neexistuje.“
V pozadí počuť prekvapenú reakciu detí: „Čože?“
Jeden z používateľov Facebooku na stránke Smartu konštatoval, že „ak by existovala súťaž pre najbezohľadnejšiu a najnecitlivejšiu reklamu všetkých čias, táto by zvíťazila“.