Aplikácia Robin Hood si svoj úspech postavila na jednej vete – obchodovanie s akciami bez poplatkov. V decembri 2014 sa stala okamžite favoritom medzi mladými ľuďmi, ktorí chceli investovať, bez toho, aby platili vstupný poplatok 7 dolárov. Od svojho uvedenia na trh aplikácia nazhromaždila tisíce užívateľov.
Beháš? Tieto aplikácie by mali spoločne s tebou!
Samotná aplikácia je štýlová a jednoduchá, z veľkej časti sú to hlavné dôvody toho, prečo vyhrala Apple Design Award. Táto aplikácia robí obchodovanie na burze lacné, intuitívne hlavne mobilné.
Ak si vlastníkom novšieho modelu z iPhonov, budeš si môcť vybrať, či sa prihlásiš pomocou svojho odtlačku prstu, alebo hesla. Prepad na akciových trhoch spôsobil, že investori začali mať strach investovať do akcií veľké množstvo peňazí. To sa však netýka mladých ľudí, ktorí neváhajú a otvárajú si nové účty na nákup akcií. V USA, 65 % zákazníkov skôr nakupovalo, ako predávalo. Keď na trhu prepad pokračoval aj druhý deň, užívatelia Robinhood boli rozhodnutí kupovať ešte viac.
Dlhodobo prevládali obavy,že mladá generácia nebude mať chuť investovať do akcií. Ako však budú starnúť a ich čas do dôchodku sa bude krátiť, prejdú na bezpečnejšie investície, ako sú napríklad dlhopisy. „Mladých investorov nevystraší ekonomické spomalenie Číny a jej dominový efekt na globálnu ekonomiku, ktorý mohol za mnohé akciové výkyvy,“ hovorí Gijs Nagel, generálny riaditeľ spoločnosti Degiro pre CNN. „Nie je to niečo, čo by cítili, že sa ich bytostne týka. Nevidia žiadne prepojenie s ich osobným životom,“ dodáva Nagel.