ČSOB pre SkyEurope uznala takmer všetky reklamácie

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Banka
ČSOB

BRATISLAVA 11. marca (WEBNOVINY) – V súvislosti s vlaňajším krachom leteckej spoločnosti SkyEurope Airlines zaevidovala ČSOB doteraz 613 reklamácií svojich klientov v celkovom objeme viac ako 95 tis. eur. Z celkového počtu žiadostí o finančnú refundáciu uznala ČSOB 604, čo predstavuje viac ako 98,5 % z celkového množstva reklamácií.

„Klienti vo väčšine prípadov reklamovali obojsmerné letenky s dátumom odletu po krachu spoločnosti, prípadne iba spiatočný let. Objavili sa aj prípady, v ktorých sa klienti obrátili na ČSOB aj s reklamáciami zrušených letov z minulosti, ktoré sa im nedarilo v spolupráci so SkyEurope vyriešiť po vlastnej línii,“ informovala hovorkyňa ČSOB Zuzana Francúzová vo štvrtok agentúru SITA. Tieto reklamácie vyriešila ČSOB taktiež v prospech poškodených klientov. Všetci klienti boli písomne informovaní o tom, kedy a s akým záverom bola ich reklamácia vybavená, resp. o dôvode jej zamietnutia.

K dvom z prijatých žiadostí nedostala ČSOB potrebné doklady, a preto nebolo možné začať reklamáciu. Tri zo žiadostí sa ukázali ako neoprávnené, tri boli neskoro podané a jedna z reklamácií sa nevzťahovala k platbe kartou, ale prebehla prostredníctvom elektronického bankovníctva.

ČSOB začala peniaze za reklamácie súvisiace so SkyEurope vyplácať klientom vlani 26. októbra. Doteraz poslednú reklamáciu vyplatila 9. februára tohto roka.

SITA

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie ČSOB Československá obchodná bankaSkyEurope Airlines, a.s.