BRATISLAVA 18. marca (WBN/PR) – 3 milióny balíkov denne, 230 obsluhovaných krajín, 310 000 firemných zákazníkov, obrat 4,9 miliardy eur – to je DPDgroup, sieť francúzskej spoločnosti GeoPost.
GeoPost, holding francúzskej skupiny Le Groupe La Poste, predstavil svoju rozvojovú stratégiu pre Európu a svet. S cieľom podporiť silný rast na všetkých svojich trhoch rozvíja GeoPost svoju prepravnú sieť a dnes zverejňuje novú identitu svojej medzinárodnej obchodnej značky: DPDgroup.
Obrat spoločnosti GeoPost sa v roku 2014 zvýšil o 13,3 % na 4,9 miliardy € a objem o 10,7 %., čím GeoPost potvrdil svoju pozíciu dvojky na európskom trhu expresných kuriérskych a zasielateľských spoločností.
Nová stratégia značky na urýchlenie rozvoja
V súvislosti s rastom a cieľom presadzovania ešte výraznejšej prítomnosti na európskom trhu a tiež v súlade s pozíciou dvojky zavádza GeoPost novú identitu značky – DPDgroup – pre svoju medzinárodnú sieť doručovania zásielok. Holdingové činnosti a nákladná doprava si aj naďalej zachovajú značku GeoPost.
Všetky obchodné aktivity holdingu GeoPost na trhu expresných kuriérskych a zasielateľských služieb budú niesť značku DPDgroup a budú tak profitovať z povesti a sily siete DPD v európskom meradle.
Uvedením nového loga DPD a vytvorením DPDgroup sa DPDgroup stáva chránenou obchodnou značkou a názvom zasielateľskej siete holdingu GeoPost.
Všetky dcérske spoločnosti holdingu GeoPost prijmú spoločnú vizuálnu identitu a zjednotia sa pod štandardou DPDgroup. Chronopost vo Francúzsku, SEUR v Španielsku a Interlink Express v UK, ktoré si vybudovali silné pozície a dobré meno na svojich miestnych trhoch, si zachovajú svoje súčasné značky a budú vizuálnu identitu DPDgroup zavádzať postupne.
Všetky dcérske spoločnosti sa zjednotia pod štandardou DPDgroup:
Nová identita značky sa od 18. marca 2015 zavádza v 22 európskych štátoch – Rakúsko, Nemecko, Belgicko, Chorvátsko, Estónsko, Francúzsko, Maďarsko, Írsko, Lotyšsko, Litva, Luxembursko, Holandsko, Poľsko, Portugalsko, Česká republika, Rumunsko, Spojené kráľovstvo, Rusko, Slovensko, Slovinsko, Španielsko a Švajčiarsko. Všetky operácie súvisiace so zmenou značky prebehnú počas dvoch až troch rokov.