Najväčší predajca ojazdených automobilov AAA AUTO pripravil od tohto piatka do nedele tohtoročné najvýraznejšie zníženie cien áut zo svojej ponuky. Zľavy dosahujú až 2000 € a týkajú sa spolu viac ako dvoch tisícok áut. AAA AUTO sa takto pripája k ďalším slovenským obchodníkom, ktorí prinášajú výpredaje v rámci celosvetovej akcie Black Friday.
Prevažná väčšina slovenských motoristov si nekupuje úplne nové autá, ale rozhodne sa pre jazdené automobily. Tie majú svoje nesporné výhody, medzi ktoré patrí hlavne cena, ale na druhej strane aj nevýhody, napríklad vyššie investície do opráv. Opakom sú nové autá, ktoré nepotešia vašu peňaženku, ale zasa odbremenia vašu myseľ od úvah nad možnými problémami či poruchami. Ako zlatá stredná cesta sa javia zánovné autá, ktoré majú málo najazdených kilometrov, nízky vek a aj cenu.
Nákup automobilu je pre väčšinu z nás veľkou udalosťou, keďže to znamená použitie väčšej časti rozpočtu na jeho nákup. Preto rastie dopyt hlavne po zánovných autách, ktoré majú veľmi málo najazdených kilometrov, často sú ešte v záruke od výrobcu a na rozdiel od tých nových sú k dispozícii ihneď, bez čakania, často s lepšou výbavou a za výrazne nižšiu cenu. Takto môžete mať kvalitné a takmer nové auto s úsporou až 40 percent.
V týchto dňoch sa koná najvýznamnejší autosalón v Európe, na ktorom automobilky vždy v nepárnych rokoch skladajú účty z toho, čo robili za uplynulé dva roky a predstavujú svoje novinky na ďalšiu sezónu. Tento rok je síce účasť na veľtrhu IAA vo Frankfurte nad Mohanom o niečo skromnejšia ako pri poslednom ročníku, napriek tomu sa k nemu upína pozornosť všetkých profesionálnych aj laických záujemcov o automobilovú techniku a jej najnovší vývoj.
V zahraničí, hlavne v Spojených štátoch alebo vo Veľkej Británii sú vernosťou jednej konkrétnej značke povestní. Nedávno bol napríklad zverejnený prípad, kedy si istý pán Hodson z juhozápadného Anglicka kúpil už 14. vozidlo značky Mitsubishi za posledných 38 rokov. Na Slovensku to je s vernosťou výrobcovi o poznanie vlažnejšie.
Nič nie je ako v minulosti, ani vernosť vodičov jednej značke. Štatistiky potvrdzujú, že s čestnou výnimkou značky Škoda, vodiči dnes už necítia takú spriaznenosť so „svojou“ značkou automobilu ako to bolo ešte pred niekoľkými rokmi. Navyše, stále pribúda viac vodičov, pre ktorých značka nehrá vôbec žiadnu úlohu. Ide predovšetkým o zástupcov mladších ročníkov. Tento trend začína registrovať aj spoločnosť AAA AUTO u ojazdených vozidiel.
AAA AUTO ročne investuje státisíce eur do kontrol vozidiel a odmieta vykúpiť okolo 65 % vozidiel. Tie potom zväčša mieria do malých bazárov alebo sa ich majiteľ snaží predať sám „na vlastnú päsť“. Okrem často diskutovaného stáčania odometrov existuje celý rad nedostatkov, ktoré sú zásadné a kupujúci o nich často ani netušia. U dieselových áut sa nezriedka vyskytuje nefunkčný či chýbajúci filter pevných častíc. Nechýbajú ani rôzne právne vady ako je záložné právo na auto či exekúcia. Evergreenom je maskovanie technických chýb či oprava vozidla po havárii.
Pred dvomi dôležitými kvalifikačnými zápasmi so Slovinskom a Škótskom zahájil najväčší predajca ojazdených vozidiel AAA AUTO odovzdávanie 76 nových vozidiel Slovenskému futbalovému zväzu. AAA AUTO tak napĺňa podmienky spolupráce, ktorá sa začala pred mesiacom, keď sa stalo platinovým partnerom SFZ.