Celý slovenský inzertný trh ponúkol za prvý polrok tohto roku 15 784 týchto vozidiel, čo je v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka nárast o 33 %.
Už pred prázdninami tradične rastie záujem o väčšie rodinné vozidlá. Kombi, SUV alebo MPV si teraz kupuje 61 % zákazníkov AAA AUTO. Kombi v júni dokonca predbehli v predajoch doposiaľ najpredávanejšie hatchbacky.
Už pred prázdninami tradične rastie záujem o väčšie rodinné vozidlá. Kombi, SUV alebo MPV si teraz kupuje 61 % zákazníkov AAA AUTO. Kombi v júni dokonca predbehli v predajoch doposiaľ najpredávanejšie hatchbacky.
Pri horúčavách a celodennom intenzívnom slnečnom žiarení trpí nielen lak, ale prakticky všetky časti auta, od karosérie, čelného skla, interiéru, bŕzd, pneumatík či batérie.