Spoločnosť BILLA, s.r.o. považuje aktuálnu kampaň diskontnej siete Lidl, ktorá porovnáva svoje aktuálne akciové ceny s bežnými cenami siete predajní Billa, za neetickú a zavádzajúcu. BILLA tiež odmieta argument Lidla, ktorý ako dôvod svojej kampane uvádza tohtoročnú kampaň BILLA na podporu jej privátnej značky Clever.
Tri štvrtiny Slovákov tvrdia, že počas sviatkov nakupujú vajcia vo väčšej miere ako v iných obdobiach. Množstvo tradičných sviatočných pokrmov, ako sú napríklad počas Veľkej noci zemiakové šaláty a obložené chlebíky, si bez vajec nevieme ani predstaviť. Veľký dôraz pritom kladieme popri kvalite a čerstvosti vajec na slovenský pôvod. V reprezentatívnom prieskume 2muse pre sieť supermarketov BILLA to v polovici marca potvrdilo viac ako 87 percent ľudí. Štyria z piatich ľudí uvádzajú aj to, že im záleží na tom, ako žijú nosnice a pozitívny postoj k podstielkovému chovu má 69 percent opýtaných.
Veľká noc patrí medzi najvýznamnejšie kresťanské sviatky a oslavuje ju významná časť ľudí nielen na Slovensku či v Európe, ale aj na celom svete. Spôsoby slávností a tradícií sa síce rôznia, avšak pestrejší a honosnejší jedálniček je neodmysliteľne súčasťou každého sviatočného stola. Niektoré chute sa síce v čase menia, väčšina Slovákov sa však aj naďalej drží zvykov našich predkov.
Spoločnosť BILLA sa dlhodobo snaží ponúkať všetky svoje produkty tak, aby čo najlepšie vyhovovali prianiam a potrebám zákazníkov, za výhodné ceny. Výsledky prestížnej spotrebiteľskej ankety Best Buy Award na rok 2019/2020 potvrdzujú, že Bille sa tento zámer darí napĺňať. Spoločnosť potvrdzuje svoje postavenie maloobchodného reťazca s najvýhodnejším pomerom ceny a kvality ovocia a zeleniny a v nezávislej ankete Best Buy Award za rok 2019/2020 potvrdila svoje úspechy. BILLA získala prvé miesto v kategórií ovocie a zelenina, v ktorej podľa názoru zákazníkov ponúka najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu.
V obchode sú najdôležitejšou konkurenčnou výhodou ľudia. Uvedomuje si to aj spoločnosť BILLA a každoročne zvyšuje objem investícií do vzdelávania a zvyšovania kvalifikácie svojich zamestnancov. Dôkazom toho je aj vybudovanie nového tréningového centra, ktoré bolo otvorené v Košiciach na ulici Trieda KVP 1. „Tréningové centrum v Košiciach je našim najmodernejším zariadením zameraným na preškoľovanie nových aj dlhoročných zamestnancov. Prvé tréningové centrum sme otvorili v Bratislave ešte v roku 2015 a po výborných výsledkoch, ktoré nám prináša, sme sa rozhodli otvoriť druhé na opačnej strane republiky. Školeniami prejdú všetci noví zamestnanci, pretože nám záleží na tom, aby popri odbornej pripravenosti všetci v našom tíme vyznávali aj rovnaké hodnoty a princípy práce. Všetky školenia a certifikácie sú realizované s jedným cieľom – neustále zvyšovať kvalitu našich služieb a urobiť všetko pre naplnenie potrieb zákazníkov,“ povedal pri príležitosti otvorenia BILLA tréningového centra v Košiciach generálny riaditeľ Dariusz Bator.
Sťahovanie do väčšieho bytu, rekonštrukcia, veľké nákupy potravín, i vystúpenie pred pár sto ľuďmi – toto všetko sa udialo od decembra 2018 v prvej rodine, ktorú podporil charitatívny projekt CHLEBODARCA. Aktuálne je už vybratá aj druhá rodina, ktorej sa v rámci projektu zlepšia životné podmienky zavedením vodovodu do domu, i zabezpečením nevyhnutných pomôcok a vyšetrení pre chorého syna. Sieť supermarketov BILLA spoločne s o. z. BILLA ľuďom a Nadáciou Pontis vyberá rodiny v núdzi, ktorým pomáha finančne, aj potravinami.
Vraví sa, že sme tým, čo jeme. Veľmi pozorne preto sledujeme, čo vkladáme do svojich nákupných košíkov. Pri tovaroch rýchlej spotreby sme sa už naučili pozerať na základné údaje na etiketách, ako je napríklad trvanlivosť. Kontrolujete však všetky informácie, ktoré sú na obaloch? Viete správne čítať etiketu na mäse? Ponúkame jednoduchý návod ako na to.
Pestrá a vyvážená strava je základom zdravého životného štýlu a dobrej kondície. Dlhodobým celoeurópskym trendom v oblasti výživy je dôraz na čerstvosť, kvalitu a domáci pôvod všetkých jej zložiek. Aj Slováci čoraz viac dbajú o to, čo vkladajú do svojich nákupných košíkov. Pod značkou Slovenská farma nájdu v predajniach BILLA čerstvé produkty vo viacerých kategóriách – ovocie a zelenina a čerstvé mäso (hovädzie, bravčové a kuracie). Zaručuje, že produkty pochádzajú výhradne od slovenských pestovateľov a chovateľov. Najväčší nárast v rámci značky Slovenská farma zaznamenala BILLA vlani v predaji kuracích rezňov, horných a dolných kuracích stehien a zvýšený záujem bol aj o bravčové karé v celku.
Nákupné chute a správanie zákazníkov podliehajú trendom a rokmi sa vyvíjajú. Odzrkadľuje sa to v každom segmente, privátne značky nevynímajúc. Ich popularita rastie z roka na rok a zákazníci sa v nich nielenže výborne orientujú, ale pýtajú si stále novšie značky z rozličných druhov sortimentu. Až 74 % Slovákov a Sloveniek nakupuje podľa reprezentatívneho prieskumu výrobky privátnych značiek pravidelne, pričom ide tak o mladých ľudí i rodiny s deťmi, z väčších aj menších miest.
Vianoce sú nielen kresťanským sviatkom, ale aj časom pre rodinnú pohodu, odpočinok a v neposlednom rade aj dobré jedlá. Práve počas nich je priestor predostrieť na stôl pokrmy, ktoré sa bežne počas roka v našom jedálničku nenachádzajú a sú určené na špeciálne príležitosti. Okrem tých tradičných sa postupne na slovenské štedrovečerné stoly vkrádajú aj menej obvyklé novinky.
Všimli ste si, že nápoj naservírovaný pri správnej teplote a v kvalitnom pohári, chutí oveľa lepšie? Keď je pohár s džúsom vychladený a z kvalitného skla, nápoj stráca svoju teplotu pomalšie a môžeme si ho vychutnávať dlhšie. Ideálny tvar pohára na víno zase pomôže rozvinúť všetky zložky chute a podporuje tak zážitok, ktorý očarí naše zmysly. Vedeli ste, že priťuknutie kvalitným pohárom šampanského vydáva výrazne vyšší a tak trochu „slávnostnejší“ tón ako pri bežnom pohári?
Pilotný ročník charitatívneho projektu Chlebodarca dnes predstavila spoločnosť BILLA za účasti partnerov – Slovenského zväzu pekárov, cukrárov a cestovinárov a Nadácie Pontis. Počas prvého roka budú prostredníctvom predaja chleba podporovať rodiny v núdzi a dajú im tak šancu na lepší život. Rodiny dostanú jeden cent z každého predaného chleba, pričom suma sa môže mesačne vyšplhať až na niekoľko tisíc eur.
Jedno je isté – chlad pomáha uchovať potraviny dlhšie čerstvé. Avšak aj pri ich skladovaní v chladničke treba dávať pozor na pár základných pravidiel. Dokonca existujú výnimky, ktoré sa na prvý pohľad môžu zdať nelogické, ale fungujú. O ktorých hovoríme?
Keď má niekto narodeniny, na oslavu sa nepatrí prísť s prázdnymi rukami. Nestáva sa však príliš často, aby práve oslávenec bol ten, ktorý svojich hostí obdaruje. Tento obrátený, ale o to sympatickejší spôsob oslavy, si vybrala sieť supermarketov BILLA. Keďže tento rok oslavuje svoje 25-ročné pôsobenie na slovenskom trhu, svojim zákazníkom sa rozhodla venovať ceny v hodnote 1 milión EUR.
Vyše 2 000 deťom z materských škôl po celom Slovensku minulý rok vydali odporúčania na návštevu očného lekára. Skríningové merania zraku, ktoré v spolupráci s o. z. BILLA ľuďom v rámci projektu Zdravé oči už v škôlke v školskom roku 2017/2018 zrealizovala Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska (ÚNSS), ukázali, aká dôležitá je očná prevencia u našich detí. V treťom ročníku projektu chcú skontrolovať zrak ďalším 20 000 škôlkarom.