Jedno je isté – chlad pomáha uchovať potraviny dlhšie čerstvé. Avšak aj pri ich skladovaní v chladničke treba dávať pozor na pár základných pravidiel. Dokonca existujú výnimky, ktoré sa na prvý pohľad môžu zdať nelogické, ale fungujú. O ktorých hovoríme?
Keď má niekto narodeniny, na oslavu sa nepatrí prísť s prázdnymi rukami. Nestáva sa však príliš často, aby práve oslávenec bol ten, ktorý svojich hostí obdaruje. Tento obrátený, ale o to sympatickejší spôsob oslavy, si vybrala sieť supermarketov BILLA. Keďže tento rok oslavuje svoje 25-ročné pôsobenie na slovenskom trhu, svojim zákazníkom sa rozhodla venovať ceny v hodnote 1 milión EUR.
Vyše 2 000 deťom z materských škôl po celom Slovensku minulý rok vydali odporúčania na návštevu očného lekára. Skríningové merania zraku, ktoré v spolupráci s o. z. BILLA ľuďom v rámci projektu Zdravé oči už v škôlke v školskom roku 2017/2018 zrealizovala Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska (ÚNSS), ukázali, aká dôležitá je očná prevencia u našich detí. V treťom ročníku projektu chcú skontrolovať zrak ďalším 20 000 škôlkarom.
Spoločnosť BILLA otvorila vo štvrtok 20. septembra novú predajňu v Obchodnom centre v Želiezovciach na Mierovej ulici. „Táto predajňa je výnimočná tým, že ide v poradí už o 150. predajňu, ktorú na Slovensku otvárame. Pri tomto čísle však neostaneme. Billa patrí v súčasnosti medzi najrýchlejšie rastúcu spoločnosť medzi obchodnými reťazcami z hľadiska expanzie na Slovensku. V priebehu nasledujúcich pár rokov by sme chceli mať na Slovensku 200 predajní,“ povedal pri príležitosti slávnostného otvorenia BILLA predajne generálny riaditeľ Dariusz Bator.
Slovenskí spotrebitelia prejavujú stále väčší záujem o produkty slovenských dodávateľov. Výnimkou nie je ani ovocie a zelenina od slovenských pestovateľov, ktorých predaj z roka na rok rastie. BILLA reagovala ešte v roku 2013 na potreby zákazníkov a uviedla ako jediný reťazec vlastnú privátnu značku Slovenská farma, prostredníctvom ktorej ponúka svojim zákazníkom slovenské ovocie a zeleninu, ako aj mäso rýdzo slovenského pôvodu. „Slováci si tento rok najviac obľúbili slovenské zemiaky, cherry paradajky, strapcové paradajky, jablká odrody Golden a prvú päticu uzatvárajú čerešne,“ uvádza na základe prieskumu nákupného správania zákazníkov v BILLA jej výkonná riaditeľka Albena Georgieva.
Slovenský vodný slalomár Matej Beňuš a úspešní zjazdoví lyžiari Adam Žampa a Andreas Žampa si zmerali svoje sily na malom Dunaji. Prečo sa rozhodli medzi sebou pretekať a čo ich spája? Všetci traja sú športoví ambasádori spoločnosti BILLA a spoločne podporujú projekt HÝBSA Slovensko. Tatranci Žampovci podporili športový HÝBSA DAY v Bratislave a Bratislavčan M. Beňuš bol na rovnakej akcii v Poprade, pod Tatrami. Počas spoločnej komunikácie a príprav sa športovci vzájomne prekárali a neostalo iba pri silných rečiach. Vstúpila do toho BILLA a vyzvala športovcov, aby si zmerali svoje sily.
BILLA Slovensko rozširuje ponuku výrobkov od miestnych producentov v ďalších dvoch regiónoch. K bratislavskému a spišskému regiónu sa pripojili nitriansky a považský región. BILLA chce portfólio lokálnych výrobkov rozšíriť aj v ďalších regiónoch.
BILLA Slovensko minulý mesiac predstavila svojich nových ambasádarov, slovenských reprezentantov v zjazdovom lyžovaní, bratov Adama Žampu a Andreasa Žampu. Mladí východniari už stihli v svojom kraji podporiť nielen športové podujatie HÝBSA v Prešove, ale minulý týždeň otvorili za účasti primátora mesta Spišská Nová Ves Jána Volného novú predajňu s dôrazom na čerstvosť.
Novými tvárami spoločnosti BILLA sa stali slovenskí reprezentanti v zjazdovom lyžovaní, bratia Adam a Andreas Žampovci. Obchodný reťazec chce pokračovať v podpore nádejných športových talentov a zároveň týmto krokom osloví mladšiu cieľovú skupinu. Prvou spoločnou aktivitou bude účasť na druhom ročníku športového rodinného podujatia HÝBSA Slovensko, ktorého generálnym partnerom je práve BILLA. Tento projekt z dielne TV Markíza a športovej agentúry Be Cool upriamuje pozornosť na zdravý životný štýl, prevenciu proti obezite u detí a motivuje Slovákov sa viac hýbať. Prvý HÝBSA Day sa uskutoční už túto sobotu v Jazdeckom areáli na Sídlisku III. v Prešove.
Čerstvý chlieb a pečivo sú pre Slovákov stále neodmysliteľnou súčasťou dňa. Podľa prieskumu spoločnosti BILLA ho viac ako polovica Slovákov je viackrát denne a väčšina z nich si ho chce ponechať v jedálničku aj ďalej. Znížiť jeho objem chcú viac ženy ako muži.
Vo vzduchu je už konečne cítiť jar, i keď apríl je stále nevyspytateľný. Tohtoročná zima nás poriadne potrápila a odrazilo sa to aj na našej psychike. Je všeobecne známe, že nedostatok svetla a dlhotrvajúci chladný vzduch má za následok pokles endorfínu a zvýšený výskyt symptómov depresií u ľudí. Teploty však za posledný víkend výrazne stúpli, a to nás láka k aktivitám v prírode. Konečne prišla jar!
Spoločnosť BILLA Slovensko uvádza v týchto dňoch do svojich predajní ekologické plastové a papierové tašky. Ide o ďalší krok obchodného reťazca pri napĺňaní stratégie trvalej udržateľnosti.
Pre človeka so zrakovým postihnutím je každý krok v predajni potravín krokom do neznáma. Spoločnosť BILLA spustila minulý rok pre komunitu nevidiacich a slabozrakých zákazníkov službu „Nákupný asistent“, v testovacej fáze v troch predajniach v Bratislave. Postupne zaviedla túto službu v Levoči, v Ružomberku a vo štvrtok 15. februára spustila službu Nákupný asistent na svojej predajni BILLA v Nitre, v OC Mlyny. „Školíme našich zamestnancov ako byť nápomocní nevidiacim pri nákupe. Od vkročenia do predajne až po vyprevadenie na ulicu sa bude nevidiacemu či slabozrakému zákazníkovi venovať odborne vyškolený zamestnanec, pomôže mu s výberom potravín, informuje ho o práve prebiehajúcich akciách či pomôže s tovarom pri pokladni,“ hovorí marketingová riaditeľka BILLA Denisa Pernicová.
Bez kvalitných nožov by boli naše životy otupenejšie a kuchyne prázdnejšie. Posvieťte si na najužitočnejší nástroj kuchára vo svetle, v akom ho určite nepoznáte!