Zamestnanci Danone a Nutricia spojili príjemné s užitočným a zapojením sa do športovej výzvy spoločne dosiahli darovanie až 64 109 produktov na dobročinné účely. Za odbehnuté vzdialenosti a kilometre prejdené na bicykli darujú spoločnosti svoje výrobky neziskovým organizáciám, nemocniciam a potravinovým bankám na Slovensku a v Českej republike.
V súlade so stratégiou udržateľnosti, ktorá sa odráža vo firemnej vízii One Planet. One Health (Jedna planéta. Jedno zdravie), sa spoločnosť Danone rozhodla zaviesť na svojich obaloch zjednodušené nutričné označovanie Nutri-Score.
Spoločnosť Nutricia si tento rok pripomína 25. výročie na slovenskom trhu a zároveň 125. výročie od svojho založenia mliekarom Martinusom Van der Hagen v Holandsku, ktorý pomocou takzvanej Backhauseovej metódy začal v roku 1896 vyrábať špeciálne mlieko pre deti.
Iniciatíva Prvých 1000 dní v spolupráci s pediatrami vydala „Sprievodcu prvými príkrmami“, v ktorom rodičia nájdu praktické rady a typy podľa najnovších a overených vedeckých poznatkov, ako aj množstvo receptov pre deti od šiestich mesiacov.