Úspora času či nákladov na palivo a dopravu motivujú viac ako tretinu Slovákov a Sloveniek nakupovať potraviny online. Za benefit považujú aj doručenie v čase, v ktorom im to najviac vyhovuje alebo menej stresu.
Počas nasledujúcich mesiacov bude Košík postupne k dispozícii aj pre zákazníkov z Banskej Bystrice, Žiliny, Nitry, Trnavy, Košíc a Prešova ako aj ich okolia.
Znižovanie dopadu logistiky na životné prostredie sa stáva stále naliehavejšou otázkou. Technologicko-logistická spoločnosť DODO prichádza s riešeniami, ktoré môžu prispieť k pozitívnej zmene.
Technologicko-logistická spoločnosť DODO doručila v roku 2023 viac ako 6 miliónov objednávok a dosiahla doposiaľ najvyšší obrat vo výške 63,9 miliónov eur.
Jedným z hlavných trendov, ktorý sme naprieč e-commerce mohli v uplynulom roku pozorovať, je rastúca popularita rýchleho a presného doručenia v deň objednania.
Black Friday sa stal celosvetovým nákupným fenoménom a e-shopy v priebehu tejto každoročnej akcie zaznamenávajú prudký nárast online návštevnosti a predajov.
Budovanie konkurenčnej výhody a stabilnej zákazníckej základni je dlhodobý proces. Ovplyvňuje ho mnoho faktorov a jedným z nich je doručenie tovaru konečnému spotrebiteľovi.
Doručenie v deň objednania, nazývané aj same-day delivery, je pre ľudí mimoriadne dôležité najmä pri nákupe v online supermarketoch. Podobný trend sledujeme aj v segmente liekov a zdravotných doplnkov.
Technologicko-logistická spoločnosť DoDo Group, ktorá sa dlhodobo zameriava na B2B logistiku poslednej míle, získala v rámci investičného kola Series B svoju zatiaľ najväčšiu investíciu.