Gabriel Eštok priblížil, že aj keď sa snažia predstavitelia V4 prezentovať túto situáciu ako ich víťazstvo, ide o jednoznačné oslabenie ich vyjednávacej pozície, keďže nezískali žiadny významný post.
Dôvodom podania sú podľa SAMO obmedzenia, ktoré škodia spotrebiteľom. Sťažnosť sa týka Zákona o neprimeraných podmienkach v obchode s potravinami a Zákona o potravinách.
Pôvodne mala byť modernizácia traťového úseku Púchov – Považská Teplá pre rýchlosť do 160 kilometrov za hodinu hotová v januári 2020, aktuálny termín dokončenia je do 15. decembra 2021.
To, že ani na jednom z postov nebude človek zo strednej a východnej Európy podľa analytika Juraja Hajka dokazuje, že nepísané pravidlá o geografickej rovnováhe sú nepísané.
Lídri členských krajín EÚ hľadali šéfov Európskej komisie, Európskej rady, Európskej centrálnej banky a vysokého predstaviteľa pre zahraničnú a bezpečnostnú politiku.
Národná diaľničná spoločnosť chce súťaže rozdeliť tak, aby bola optimalizovaná rýchlosť dostavby a špecializácia spoločností pre jednotlivé stavebné objekty.