Nové pravidlá spoločnosti Twitter nedovoľujú reklamu na primárnu ponuku mincí, reklama búrz s kryptomenami bude možná bude iba v prípade verejných obchodných spoločností.
Za firmy so zdaniteľnou „digitálnou prítomnosťou“ sa podľa návrhu EK majú považovať tie, ktorých ročné tržby v členskej krajine EÚ prekročia 7 mil. eur, alebo majú viac ako 100 tis. užívateľov alebo ročne dosiahnu vyše 3 tis. zmlúv o digitálnych službách.
Kórejský telekomunikačný úrad prešetroval sťažnosti, že Facebook úmyselne spomalil prístup v čase, keď s poskytovateľmi internetu vyjednával o poplatkoch za využívanie siete.
Cieľom reklám bolo rozoštvať proti sebe jednotlivé názorové skupiny v rámci Spojených štátov, podnietiť väčší odpor voči prisťahovalcom a moslimom. Zadávala ich ruská Agentúra na prieskum internetu.