Medzi zhruba 60 firmami, ktoré mali prístup k niektorým dátam užívatelov sociálnej siete, sú aj čínski výrobcovia mobilných telefónov Huawei, OPPO a TCL.
Nové pravidlá spoločnosti Twitter nedovoľujú reklamu na primárnu ponuku mincí, reklama búrz s kryptomenami bude možná bude iba v prípade verejných obchodných spoločností.
Za firmy so zdaniteľnou „digitálnou prítomnosťou“ sa podľa návrhu EK majú považovať tie, ktorých ročné tržby v členskej krajine EÚ prekročia 7 mil. eur, alebo majú viac ako 100 tis. užívateľov alebo ročne dosiahnu vyše 3 tis. zmlúv o digitálnych službách.
Kórejský telekomunikačný úrad prešetroval sťažnosti, že Facebook úmyselne spomalil prístup v čase, keď s poskytovateľmi internetu vyjednával o poplatkoch za využívanie siete.