Slováci sú ochotní zaplatiť za kvalitné pivo adekvátnu sumu. Svedčí o tom aj medziročný nárast predaja piva spoločnosti HEINEKEN Slovensko a preferencia prémiových ležiakov.
Výrazné zmeny v HoReCa podnikaní cítiť vďaka spoločenskej situácii už niekoľko rokov, avšak prináša ich aj nová generácia zákazníkov, ktorá preferuje zážitok pred cenou.
Uplynulý rok bol v porovnaní s predošlým rokom plným zmien. Zmenili sa chuťové preferencie dlhoročných pivárov, nový vietor priniesli chute nováčikov, ale správanie na trhu ovplyvnilo aj šetrné nakladanie s financiami.
Najznámejšie pivovarnícke mesto na Slovensku sa rozvíja aj zásluhou komunity obyvateľov a dobrovoľníkov, ktorí vedia, čo im v Hurbanove chýba a čo by v ňom chceli a vedeli zlepšiť.
Pivná značka Corgoň bude aj v ďalšej sezóne hokejovej Tipos extraligy podporovať HK Nitra, s ktorým ju viaže dlhoročné partnerstvo a spoločná chuť po úspechoch.
Obľúbená slovenská pivná značka Zlatý Bažant, ktorej domovom je hurbanovský pivovar, pravidelne prináša inovácie a rozširuje svoje portfólio, čím reaguje na aktuálne trendy a chute svojich spotrebiteľov.
Cieľom podpory je skvalitnenie služieb v partnerských prevádzkach, pričom kľúčovými aktivitami sú školenie prevádzok v čapovaní či redizajn prevádzok inšpirovaný pivnými značkami z portfólia spoločnosti.