Aj pre vás je váš pes alebo mačka nielen domáce zvieratko, ale člen rodiny? Presne na to sa IKEA sústredila pri vytváraní novej kolekcie pre domácich miláčikov s názvom LURVIG. Navrhli ju dizajnéri, ktorí milujú zvieratká, v spolupráci s vyškolenými veterinármi. Kolekcia, ktorú si teraz môžete kúpiť v obchodnom dome IKEA Bratislava, obsahuje všetko, čo potrebujete na spríjemnenie života, ak ho zdieľate so štvornohými členmi domácnosti.
IKEA Bratislava už piatykrát po sebe získala prestížne ocenenie Mastercard Obchodník roka v kategórii nábytok a bytové doplnky. Na galavečeri ho prebral Richard Citnár, riaditeľ obchodného domu IKEA Bratislava.
Z preventívnych dôvodov zabezpečuje IKEA opravu plynových varných dosiek ELDSLÅGA, ktoré boli zakúpené pred 1. januárom 2018. Toto opatrenie prijala IKEA na základe zistení kontrolných orgánov v Belgicku. Uvedený problém sa týka verzie varnej dosky, ktorá sa predávala len v Európe. Na odstránenie chyby je potrebné, aby zákazníka navštívil servisný technik a varnú dosku opravil. Táto služba je bezplatná.
Talent manažment sa stáva kľúčovým nástrojom HR manažérov. Prečo je také dôležité venovať dostatok pozornosti svojim zamestnancom priblíži Eliška Novotná, Leadership a talent manažérka v IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.
Aj malé kroky v oblasti trvalej udržateľnosti dokážu priniesť obrovské výsledky, ktoré pozitívne vplývajú na spoločnosť a životné prostredie okolo nás. Už dlhé roky je trvalá udržateľnosť neodmysliteľnou súčasťou stratégie značky IKEA. Pozrite sa na prehľad aktivít obchodného domu IKEA Bratislava, ktoré podporili udržateľný život v domácnostiach, zefektívnili ekologické využívanie energií a zdrojov a zlepšili život ľudí a komunít.
Súčasná hospodárska situácia núti zamestnávateľov zaoberať sa intenzívnejšie fenoménom „employer brandingu‟ – posilnením atraktivity značky spoločnosti pre súčasných aj potenciálnych zamestnancov. Nezamestnanosť je na rekordne nízkej úrovni a je čoraz náročnejšie nájsť a udržať si kvalitnú pracovnú silu, a to naprieč všetkými odvetviami. Čo to ale v praxi znamená?
V minulom roku oslávila spoločnosť IKEA Bratislava, s.r.o. 25 rokov pôsobenia na Slovensku. FY17 ukončila s obratom viac ako 102,8 miliónov eur, čo v porovnaní s predchádzajúcim rokom predstavuje nárast o 5,3 %. Obchodný dom navštívili takmer 3 milióny ľudí a z nich si viac než 1,5 milióna aj nakúpilo nábytok alebo doplnky. Zvýšil sa počet členov IKEA FAMILY, ktorých je v súčasnosti viac ako 356 tisíc. Ku koncu FY17 mal obchodný dom IKEA Bratislava 419 zamestnancov.
Zamestnanci obchodného domu IKEA Bratislava vybrali v rámci projektu Spolu s vami päť neziskových organizácií, ktoré pomáhajú deťom v núdzi. Teraz je rad na členoch IKEA FAMILY, aby hlasovali a rozhodli o poradí organizácií, ktoré IKEA odmení formou nábytku a doplnkami v celkovej hodnote 21 000 eur. Všetci členovia IKEA FAMILY, ktorí sa zaregistrovali do 30. novembra 2017, môžu na stránke Spolu s vami počas februára hlasovať a vyjadriť podporu jednej z nich.
Novým riaditeľom obchodného domu IKEA v Bratislave sa stal od 1. januára 2018 Richard Citnar. Na poste vystriedal Soňu Knaiflovú, ktorá prijala pozíciu IKEA Food manažérky pre región Čechy, Maďarsko a Slovensko.
Európska komisia má obavy, že dve holandské daňové rozhodnutia pravdepodobne umožnili firme Inter IKEA platiť menej daní, čo jej poskytlo nespravodlivú výhodu.
Vianoce sa pomaly blížia a preto je dobré zavčasu začať s prípravami. V obchodnom dome IKEA nájdete množstvo tipov, ktoré pomôžu pripraviť dokonalú vianočnú atmosféru. V predvianočnom období zákazníci IKEA často nakupujú jedálenský či sedací nábytok, ktoré zabezpečia, aby sa rodina počas sviatkov stretla a v pohodlí si užívala chvíle so svojimi najbližšími.
IKEA Play Report – nová Správa IKEA o hraní poukázala na to, že podľa mnohých ľudí z celého sveta sa v súčasnosti podceňuje význam hry v našich životoch a kladie dôraz na „dôležitejšie‟ veci. Stimulácia prostredníctvom hry je pritom nevyhnutnou súčasťou vývoja detského mozgu a emočnej stability.
IKEA Play Report – nová Správa IKEA o hraní poukázala na to, že podľa mnohých ľudí z celého sveta sa v súčasnosti podceňuje význam hry v našich životoch a kladie dôraz na „dôležitejšie‟ veci. Preto sa IKEA a IKEA Foundation vo svojej kampani Let’s Play for Change – Poďme sa hrať a zmeníme svet! zameriavajú na hru a vyzývajú všetkých, aby sa viac hrali, a viac si tak užívali každodenný život. Tento rok sa IKEA rozhodla venovať tržby z predaja plyšových hračiek z kolekcie SAGOSKATT miestnym organizáciám, ktorá pomáhajú deťom. Kolekcia plyšových hračiek SAGOSKATT vznikla podľa návrhov detí v súťaži Malý dizajnér.
IKEA Bratislava spustila novú službu s názvom Druhý život nábytku, ktorá umožní zákazníkom predať svoj nevyužitý alebo nepotrebný nábytok z IKEA. Významnou súčasťou stratégie IKEA je usilovať sa o minimalizáciu odpadu a čo najviac predchádzať pri svojom podnikaní vzniku odpadu. Teraz k tejto iniciatíve môžu prispieť aj zákazníci, ktorí budú mať možnosť ponúknuť nepotrebný nábytok v obchodnom dome IKEA Bratislava, v kútiku so zlacneným tovarom.
IKEA Bratislava spustila 1. októbra 2017 nominačnú fázu projektu Spolu s vami, ktorého cieľom je pomáhať deťom. IKEA poskytne piatim neziskovým organizáciám podporu vo forme bytového zariadenia v celkovej hodnote 21 000 eur. Jedna z organizácií navyše získa 2 000 eur v hotovosti. Pracovníci IKEA vyberú päť neziskových organizácií, za ktoré budú členovia IKEA FAMILY následne hlasovať, a tak určia ich poradie a od toho sa odvíjajúcu hodnotu výhry. Navyše na webovej stránke projektu budú mať ľudia možnosť prihlásiť sa a ponúknuť organizáciám svoju dobrovoľnícku pomoc.
Každý z nás má doma miestnosť, v ktorej sa cíti najlepšie a trávi v nej veľa voľných chvíľ. Prieskum, ktorý pre IKEA realizovala agentúra STEMMARK, ukázal, že až ¾ Slovákov je spokojných so svojím bývaním. Značná časť z nich však ešte stále vidí priestor na zlepšenie a postupne svoje bývanie zdokonaľuje a prispôsobuje svojim predstavám. Pozrite sa spolu s nami, ako Slováci vnímajú svoje domácnosti.
Očakávaný katalóg IKEA na rok 2018 je už na Slovensku. Hlavnou témou katalógu a celého nadchádzajúceho roka je „Miesto na všetko, čo máte radi˝ a zameriava sa na obývaciu izbu. Tá je univerzálnym priestorom vhodným na sledovanie televízie, na trávenie času s ľuďmi, ktorí sú pre nás dôležití, kde si môžeme urobiť viac miesta pre svoj život a svoje záľuby a kde sa naozaj cítime sami sebou.