Silné partnerstvá s domácimi dodávateľmi sú pre Kaufland samozrejmosťou a prinášajú výsledky. Najnovší prieskum GfK-YouGov potvrdil prvenstvo reťazca, ktorý má v predajniach v priemere najviac vystavení slovenských produktov.
Obchodný reťazec oslavuje štvrťstoročie. Bilancia? 84 predajní, vyše 8 200 zamestnancov, miliarda eur na výplatných páskach, spolupráca s 500 slovenskými dodávateľmi a investície, ktoré zanechávajú dôležitú stopu v každom kúte krajiny.
Verejnosť rozhoduje, deti ochutnávajú. Projekt Čerstvé hlavičky, s ktorým Kaufland prináša do tried po celom Slovensku celoročnú nádielku ovocia a zeleniny, spúšťa hlasovanie 7. ročníka.
Ako sa Kauflandu darí spĺňať ciele, ktoré si v týchto i mnohých ďalších oblastiach svojho podnikania stanovil, sa dozviete z jeho v poradí tretej Správy o trvalej udržateľnosti.
Kvalitné produkty, výhodné ponuky a dôraz na potreby zákazníkov, to sú dôvody, prečo sa Slováci pri nákupoch potravín najradšej spoliehajú na Kaufland.
Odkedy Kaufland v roku 2000 vstúpil na slovenský trh, neustále rozširuje svoju maloobchodnú sieť a koncom roka 2024 priniesol možnosti na nákupy do dvoch ďalších lokalít.
Strieborný certifikát „Road to Zero Waste“ podľa normy DIN SPEC 91436 obchodný reťazec obhájil, čím potvrdil svoju pozíciu lídra v triedení a zhodnocovaní odpadu.