Kaufland verí, že rozhodujú činy. Ľuďom v núdzi pomáha nielen zbierkou potravín, ale aj podporou terénnych sociálnych služieb Slovenského červeného kríža (SČK). Podporuje aj domácich dodávateľov a farmárov, a prináša plody ich práce priamo na svoje pulty. Zodpovedne vyberá certifikované a ekologické produkty. Stavia ekologické prevádzky a ekologické riešenia uprednostňuje v každej oblasti. Ochrana životného prostredia je pre Kaufland prioritou. Váži si svojich zamestnancov a stará sa o ich zdravie.
O podpore slovenských dodávateľov a výrobcov zo strany maloobchodu sa vedú neustále polemiky. Spoločnosť Kaufland dlhodobo ponúka kvalitné slovenské produkty na pultoch svojich predajní. Svedčí o tom aj fakt, že na základe prieskumu o podiele vystavených slovenských produktov na pultoch reťazcov z júla 2018 od agentúry Gfk má Kaufland priemerný počet vystavení slovenských produktov na svojich pultoch o polovicu väčší, než je slovenský priemer. Tieto čísla prieskumu jasne potvrdzujú snahu o podporu slovenských výrobkov, keďže so zvyšujúcim podielom vystavení slovenských výrobkov na svojich pultoch v praktickej úrovni sa zvyšuje ich viditeľnosť pred zákazníkmi a tým aj ich predajnosť.
Spoločnosť Kaufland a Slovenský Červený kríž (SČK) spolupracujú už niekoľko rokov na mnohých zaujímavých projektoch. Jedným z nich je aj projekt S našimi značkami je pomoc na ceste, počas ktorého mohli zákazníci Kauflandu pomáhať kúpou výrobkov privátnych značiek K-Classic, K-Purland, K-Bio a K-take it veggie a spoločnosť Kaufland prispela na nákup nových vozidiel pre SČK. Dnes sa odovzdalo ďalších päť nových špeciálnych áut zástupcom SČK do užívania.
Na základe žiadosti výrobcu Natsu Food sťahuje spoločnosť Kaufland z predaja z preventívnych dôvodov ochrany spotrebiteľa nasledovné výrobky značky K-TO-GO.
Už po piatykrát mala verejnosť možnosť zapojiť sa do charitatívnej zbierky potravín „Pomáhame potravinami“, ktorú organizuje spoločnosť Kaufland v spolupráci so Slovenským Červeným krížom. Slováci opäť nesklamali a počas tohto dňa sa podarilo vyzbierať celkovo 47 ton potravín. Spoločnosť Kaufland navyše k tomuto počtu venovala ďalších 12 ton potravín.
Vysoký podiel chorôb ako sú cukrovka, obezita, či vysoký krvný tlak, ktoré je možné efektívne ovplyvniť zmenou stravovania, vytvára u zákazníkov dopyt po zdravších potravinách.
Výsledky prieskumu spoločnosti GfK o podiele vystavených slovenských produktov na pultoch reťazcov sú známe. Ukázali, že na pultoch našich obchodov je vo všetkých sledovaných sieťach a v ich formátoch v priemere 2 626 vystavení slovenských produktov, čo je mierny nárast oproti minulému roku. V rámci maloobchodu má jednoznačne najviac vystavení slovenských výrobkov v absolútnom počte spoločnosť Kaufland, v ktorej priemerný absolútny počet vystavení slovenských produktov je 5508, čo je viac ako dvojnásobok slovenského priemeru. Tento počet kontinuálne rastie od roku 2016 a len dokazuje snahu reťazca o podporu slovenských dodávateľov.
Spoločnosť Kaufland pokračuje vo svojej nastavenej stratégii, v rámci ktorej dlhodobo ponúka vo svojich predajniach široký sortiment slovenských produktov. Preto prichádza na trh s novým číro slovenským produktovým radom „Z lásky k tradícii“.
Tretí májový utorok, ktorý tradične patrí Svetovému dňu mlieka, pripadá tento rok na 15. mája. A to je príležitosť pripomenúť si benefity mlieka a jeho konzumácie na zdravie človeka. Podľa špecialistov na výživu má stále pomerne slabé zastúpenie v našej výžive. Denne pije mlieko len 43 % detí, 45 % ho pije nepravidelne a 12 % nepije mlieko vôbec. Priemerná ročná spotreba Slováka je takmer 180 kilogramov mlieka a mliečnych výrobkov, avšak odporúčaná dávka je až 220 kilogramov.
Každoročne sa žiaci končiaci základnú školu rozhodujú, na ktorej strednej škole pokračovať. Dnes už stredné školy neponúkajú, tak ako tomu bolo v minulosti, len teoretické vedomosti, ale aj praktické zručnosti. Vďaka systému duálneho vzdelávania trávia polovicu času na praxi, na ktorej sa naučia všetko potrebné pre svoje budúce povolanie.