Spotrebitelia na Slovensku majú jasno v tom, do ktorého potravinového reťazca chodia na nákupy najradšej. Do Kauflandu, ktorý sa umiestnil v prestížnom výbere TOP 50 Zákaznícky najobľúbenejších značiek.
Variť zo zeleniny, ktorú si zákazník sám nazbiera a zároveň ho pri tom čaká dobrodružstvo? Takúto zábavu ponúka vo virtuálnom svete Roblox unikátna počítačová hra Kaufland World.
Zamestnancov Kauflandu od marca opäť čaká zvýšenie platov, pričom minimálny zárobok na pozícii pokladník/predavač(ka) dosiahne 1 050 eur. Na navýšenie miezd reťazec vynaloží viac ako 10 miliónov eur.
V Česku bolo za nespoľahlivých platcov označených vyše 0,3 percenta firiem a 0,03 percenta živností a za nespoľahlivé osoby dve percentá firiem a 0,07 percenta živnostníkov.
Päť nových predajní, výnimočný zelený Kaufland budúcej generácie jediný svojho druhu v Európe, spustenie moderného predajného kanála, ktorý zaznamenáva vyše 3,3 milióna návštevníkov mesačne či ocenenie Najdôveryhodnejší predajca potravín, pre obchodný reťazec bol rok 2023 plný výziev.
Zástupcovia slovenských pestovateľov ovocia a zeleniny a obchodníkov sa spolu s odborníkmi z Čiech aj Maďarska v dňoch 29.- 30. novembra 2023 stretávajú na konferencii, ktorú ako partner podporuje Kaufland.
Počet ľudí, ktorí sa ocitajú v riziku chudoby či v sociálnej izolácii, neustále narastá. Preto sa Kaufland dlhodobo venuje podpore terénnych sociálnych služieb Slovenského Červeného kríža.