Férová cenová stratégia, modernizácia prevádzok spojená s digitalizáciou a ambiciózne ciele v oblasti udržateľnosti sú základnými piliermi snáh spoločnosti METRO, aby svojim zákazníkom uľahčila nakupovanie a podporila ich podnikanie.
Počas nasledujúcich mesiacov bude Košík postupne k dispozícii aj pre zákazníkov z Banskej Bystrice, Žiliny, Nitry, Trnavy, Košíc a Prešova ako aj ich okolia.
Prezidentka Zuzana Čaputová sa v posledný marcový deň stretla so zástupcami charitatívnych organizácií, veľkoobchodných reťazcov a ministrom pôdohospodárstva Samuelom Vlčanom, aby spoločne zabránili tomu, že nepredané čerstvé pečivo, ovocie, ale aj zelenina z reťazcov skončia v koši.
Pod vplyvom pandémie sa mnoho ľudí prepadáva do chudoby a majú problém so zabezpečením základných ľudských potrieb. Preto sa spoločnosť METRO Cash & Carry rozhodla reagovať na výzvu Prezidentky Slovenskej republiky Zuzany Čaputovej, aby subjekty prispievajúce do Potravinovej banky Slovenska znásobili svoju pomoc.
Podľa prieskumu trhu Slovenskej poľnohospodárskej a potravinárskej komory je podiel slovenského hydinového mäsa vo veľkých obchodných reťazcoch menší ako 50 %.