Výstavba obojstranného odpočívadla pri hraniciach s Maďarskom trvala od začiatku roka 2021, zmluvné náklady dosiahli približne deväť miliónov eur bez dane z pridanej hodnoty.
Národná diaľničná spoločnosť tvrdí, že k znižovaniu podielu nákladov môže prispieť aj príchod poskytovateľov európskeho mýta a možný prevod kontrolného systému národného mýta do vlastníctva štátu.
Podľa Kresťanskodemokratického hnutia za trinásť rokov bola spoločnosti SkyToll vyplatená viac ako 1 miliarda eur. Za takú sumu by mala prevádzkovať mýto na Slovensku ešte ďalších dvadsať rokov za symbolické 1 euro.
Keďže najnáročnejšie na zimnú údržbu sú horské priechody Úhorná, Grajnár či Poráč, najviac posypovej soli je naskladnených v strediskách na Gemeri a na Spiši.