Viac ako 700 miliónov kusov – taký je počet výrobkov zo Slovenska, ktoré si minulý rok kúpili zákazníci v obchodoch Tesco. Spoločnosť sa tak zaradila medzi reťazce s najvyšším počtom predaných slovenských výrobkov.
K Veľkej noci na Slovensku patria okrem korbáčika a sladkostí neodmysliteľne aj vajíčka. V rastúcej miere sa Slováci zaujímajú, odkiaľ vajíčka pochádzajú, a na etikete hľadajú slovenskú vlajku. Vedeli ste však, že spôsob chovu a pôvod krajiny, odkiaľ vajíčko pochádza, je ukryté aj v kódoch na škrupine?
Tesco patrí k maloobchodným reťazcom s najväčším počtom predaných slovenských výrobkov. Len za minulý rok si zákazníci v predajniach Tesco kúpili 700 miliónov potravín od slovenských dodávateľov v hodnote 400 miliónov eur.
Výrazný podiel slovenskej hydiny je zastúpený v predajniach Tesco vďaka dlhodobej spolupráci so slovenskými hydinárskymi spoločnosťami a dodávateľmi. Podiel hydiny slovenského pôvodu tvorí v súčasnosti v sieti Tesco až 75 % v tejto kategórii.
Ako jeden z celosvetových lídrov v oblasti maloobchodu si spoločnosť Tesco uvedomuje svoju zodpovednosť pri ochrane životného prostredia. Aj preto Tesco na Retail Summite v Prahe oznámilo 5. februára svoj záväzok v oblasti znižovania objemu plastových obalov v rámci svojho podnikania. Cieľom je predstaviť obaly vlastnej značky v 100 % recyklovateľných alternatívach do roku 2025, vďaka ktorým sa podstatne zníži odpad z obalov vo všetkých Tesco prevádzkach. Spoločnosť má ambíciu stať sa lídrom v udržateľnosti obalových materiálov vytvorením tzv. uzatvorenej recyklačnej slučky.
Zákazníci Tesca už po piatykrát rozhodnú o tom, aké projekty podporí Tesco práve v ich okolí. Tento týždeň sa začína vo všetkých obchodoch Tesco po celom Slovensku hlasovanie v obľúbenom grantovom programe Vy rozhodujete, my pomáhame, ktoré potrvá do 17. februára 2019. Tesco aj v tejto edícii prerozdelí takmer 170-tisíc eur.
Zmodernizované kancelárie spoločnosti Tesco na Zlatých pieskoch v Bratislave sa dostali medzi finalistov prestížnej súťaže CBRE Office roka. Súťaž má za cieľ ukázať a vyhodnotiť najinšpiratívnejšie pracovné prostredie firiem na Slovensku, predstaviť filozofiu, hodnoty a nové trendy v spoločnostiach, ktoré sa snažia o vytváranie inšpiratívneho, kreatívneho a zdravého pracovného prostredia.
S blížiacimi sa vianočnými sviatkami a nákupmi darčekov pre najbližších si mnohí Slováci radi viac doprajú aj na štedrovečernom stole. V porovnaní s nákupmi počas celého roka práve počas vianočných sviatkov nakupujú ľudia viac potravín, ktoré veľakrát ani nestihnú skonzumovať. Mnoho Slovákov priznáva, že potraviny potom končia v odpade.
Od apríla tohto roka sa mohli zamestnanci Tesca zapájať do dobrovoľníckeho programu, ktorý je zameraný na pomoc komunitám. Kolegovia pomáhali počas svojho pracovného času a spoločnosť Tesco ako zodpovedná spoločnosť ich v tom podporila. Od uvedenia programu venovali zamestnanci viac ako 1 000 hodín času pomoci komunitám, čo je spolu viac ako 40 dní! Okrem dobrovoľníctva pomáhali v predvianočnom období zamestnanci aj v rámci celosvetovej iniciatívy #GivingTuesday a venovali svoje stravné lístky v celkovej hodnote 3026 eur 21 neziskovým organizáciám na Slovensku.