Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Viac sa o tejto novinke dozviete tu:
sita.skFoto: Ondrej Rabatin
Viac sa o tejto novinke dozviete tu:
sita.skFoto: Ondrej Rabatin
Viac sa o tejto novinke dozviete tu:
sita.skFoto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Motor Maserati V8Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Na tomto koncepte predviedla talianska automobilka svoje majstrovstvo v technológii výroby z uhlíkových vlákien. Nejde o nový model. Automobilka iba znázorňuje, akým smerom sa bude v budúcnosti uberať nie len v oblasti dizajnu, ale aj z konštrukčného hľadiska. Vďaka mimoriadne rozsiahlemu použitiu karbónu váži toto auto s pohonom všetkých štyroch kolies a 5,2 litrovým desaťvalcom pred zadnou nápravou iba 999 kg. Mimoriadne nízka hmotnosť prepožičiava autu nevídané jazdné vlastnosti a omračujúce zrýchlenie. Na stovke je iba za 2,5 sekundy.Foto: Ondrej Rabatin
Na tomto koncepte predviedla talianska automobilka svoje majstrovstvo v technológii výroby z uhlíkových vlákien. Nejde o nový model. Automobilka iba znázorňuje, akým smerom sa bude v budúcnosti uberať nie len v oblasti dizajnu, ale aj z konštrukčného hľadiska. Vďaka mimoriadne rozsiahlemu použitiu karbónu váži toto auto s pohonom všetkých štyroch kolies a 5,2 litrovým desaťvalcom pred zadnou nápravou iba 999 kg. Mimoriadne nízka hmotnosť prepožičiava autu nevídané jazdné vlastnosti a omračujúce zrýchlenie. Na stovke je iba za 2,5 sekundy.Foto: Ondrej Rabatin
Na tomto koncepte predviedla talianska automobilka svoje majstrovstvo v technológii výroby z uhlíkových vlákien. Nejde o nový model. Automobilka iba znázorňuje, akým smerom sa bude v budúcnosti uberať nie len v oblasti dizajnu, ale aj z konštrukčného hľadiska. Vďaka mimoriadne rozsiahlemu použitiu karbónu váži toto auto s pohonom všetkých štyroch kolies a 5,2 litrovým desaťvalcom pred zadnou nápravou iba 999 kg. Mimoriadne nízka hmotnosť prepožičiava autu nevídané jazdné vlastnosti a omračujúce zrýchlenie. Na stovke je iba za 2,5 sekundy.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
O modernizovanom kupé Continental GT sa viac dočítate v tomto článku:
sita.skFoto: Ondrej Rabatin
O modernizovanom kupé Continental GT sa viac dočítate v tomto článku:
sita.skFoto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin