
Elegantný profil klasického štvordverového sedanu.Foto: Ondrej Rabatin

Na dizajn prednej časti si treba zvyknúť.Foto: Ondrej Rabatin

Chevrolet Cruze zaujme svojským dizajnom.Foto: Ondrej Rabatin

Predné hmlovky sú v najvyššej výbave LT samozrejmosťou.Foto: Ondrej Rabatin

Disky kolies z ľahkej zliatiny s priemerom 17 palcov sú súčasťou najvyššej výbavy LT.Foto: Ondrej Rabatin

Maskované vykrojenie v spodnej časti nárazníka ako keby dizajnérom nechávalo priestor v prípade príchodu športovej verzie.Foto: Ondrej Rabatin

Zozadu pôsobí Cruze elegantne.Foto: Ondrej Rabatin

Chevrolet Cruze má profil klasického sedanu.Foto: Ondrej Rabatin

Štýlová palubná doska pôsobí kvalitným dojmom.Foto: Ondrej Rabatin

Volant požičaný z najnovších Oplov veľmi dobre padne do rúk.Foto: Ondrej Rabatin

Autorádio malo celkom slušný zvuk, no dosť nelogické ovládanie. Ani za týždeň sme neprišli na to, ako sa ukladajú stanice do pamäte.Foto: Ondrej Rabatin

Veľké otočné ovládače ventilácie často prekážajú kolenám.Foto: Ondrej Rabatin

Hlavné prístroje v chrómovaných tubusoch majú zaujímavé tyrkysové podsvietenie.Foto: Ondrej Rabatin

Kožou nie sú čalúnené iba sedadlá, ale aj časť prístrojovej dosky a výplní dverí.Foto: Ondrej Rabatin

Kožou čalúnený interiér je za príplatok 1400 €. V cene je zahrnuté aj vyhrievanie predných sedadiel.Foto: Ondrej Rabatin

Miesto na nohy by mali mať aj tí vyšší.Foto: Ondrej Rabatin

Vzadu je dostatok priestoru.Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor má objem slušných 450 litrov.Foto: Ondrej Rabatin

Prístrojová doska pôsobí moderne.Foto: Ondrej Rabatin

Vznetový dvojliter disponuje výkonom 110 kW (150 k) a krútiacim momentom 320 Nm.Foto: Ondrej Rabatin
Elegantný profil klasického štvordverového sedanu.Foto: Ondrej Rabatin