Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Roletka nad batožinovým priestorom je dosť nepraktická.Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba plnohodnotné rezervné koleso.Foto: Ondrej Rabatin
Šikovne ukrytý zdvihák.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu je priestoru dosť.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska je pomerne strohá.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Kožený volant je aj v najvyššej úrovni výbavy za príplatok.Foto: Ondrej Rabatin
Integrované rádio v Dacii nedostanete. Ovládače kúrenia sú príliš nízko.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje sú jednoduché, no prehľadné.Foto: Ondrej Rabatin
Otočným ovládačom sa ovláda rozdeľovanie krútiaceho momentu medzi jednotlivé nápravy.Foto: Ondrej Rabatin
Šesťstupňová prevodovka čiastočne zastupuje aj funkciu redukčnej prevodovky.Foto: Ondrej Rabatin
Tradičné nastavovanie sklonu svetlometov.Foto: Ondrej Rabatin
Rumuni tentokrát urobili výnimku a nešetrili. Kapotu podopiera hydraulická vzpera.Foto: Ondrej Rabatin
Pod kapotou sa ukrýva motor značky Renault.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin