
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Roletka nad batožinovým priestorom je dosť nepraktická.Foto: Ondrej Rabatin

Nechýba plnohodnotné rezervné koleso.Foto: Ondrej Rabatin

Šikovne ukrytý zdvihák.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Vzadu je priestoru dosť.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska je pomerne strohá.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Kožený volant je aj v najvyššej úrovni výbavy za príplatok.Foto: Ondrej Rabatin

Integrované rádio v Dacii nedostanete. Ovládače kúrenia sú príliš nízko.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Prístroje sú jednoduché, no prehľadné.Foto: Ondrej Rabatin

Otočným ovládačom sa ovláda rozdeľovanie krútiaceho momentu medzi jednotlivé nápravy.Foto: Ondrej Rabatin

Šesťstupňová prevodovka čiastočne zastupuje aj funkciu redukčnej prevodovky.Foto: Ondrej Rabatin

Tradičné nastavovanie sklonu svetlometov.Foto: Ondrej Rabatin

Rumuni tentokrát urobili výnimku a nešetrili. Kapotu podopiera hydraulická vzpera.Foto: Ondrej Rabatin

Pod kapotou sa ukrýva motor značky Renault.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin