
Úžitkové Scudo je vo verzii Combi plnohodnotný "osobák".Foto: Ondrej Rabatin

Od svojich súrodencov rozlíšite Fiat podľa veľkého otvoru na prednej kapote.Foto: Ondrej Rabatin

Vyššie verzie výbavy majú nárazník a ostatné doplnky lakované vo farbe karosérie.Foto: Ondrej Rabatin

Predĺžený rázvor kolies má hodnotu 3122 mm, oproti rovným 3000 mm.Foto: Ondrej Rabatin

Po vyklopení obrovských zadných dverí sa dá pod nimi dobre skryť ak prší.Foto: Ondrej Rabatin

K dispozícii sú aj zliatinové disky kolies.Foto: Ondrej Rabatin

Predĺžený Fiat Scudo meria na dĺžku až 5135 mm.Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor má aj so všetkými sedadlami na palube objem 1230 litrov.Foto: Ondrej Rabatin

Scudo má jedny posuvné dvere na obidvoch stranách.Foto: Ondrej Rabatin

V poslednom rade je o trochu menej miesta na nohy, no stále dosť aj pre 180 cm vysokého človeka.Foto: Ondrej Rabatin

Dozadu sa nastupuje jednoduchým odklopením sedadla.Foto: Ondrej Rabatin

Posledný rad sedadiel je o niečo vyššie, podobne ako v kine.Foto: Ondrej Rabatin

Na nedostatok miesta sa pasažieri v druhom rade nemôžu sťažovať.Foto: Ondrej Rabatin

Výduchy ventilácie s ovládaním teploty pre druhý rad sedadiel.Foto: Ondrej Rabatin

Výduchy ventilácie pre tretí rad sedadiel.Foto: Ondrej Rabatin

Aj hore nájdete množstvo odkladacích priestorov.Foto: Ondrej Rabatin

Uličkou medzi sedadlami sa dá prejsť dozadu.Foto: Ondrej Rabatin

Fiat Scudo využíva viacero koncernových komponentov.Foto: Ondrej Rabatin

Túto stredovú konzolu poznáme napríklad z Peugeotu 207.Foto: Ondrej Rabatin

S plnou nádržou s objemom 80 litrov sa dá prejsť aj 1000 km.Foto: Ondrej Rabatin

Madlo dverí je z ergonomického hľadiska umiestnené veľmi dobre.Foto: Ondrej Rabatin

V interiéri prekvapí dvojfarebná palubná doska.Foto: Ondrej Rabatin

Predné sedadlá sú o niečo komfortnejšie, ako tie zadné.Foto: Ondrej Rabatin

Ručnú brzdu má vodič po ľavej ruke.Foto: Ondrej Rabatin

Motor disponuje výkonom 88 kW (120 k) a krútiacim momentom 300 Nm.Foto: Ondrej Rabatin
Úžitkové Scudo je vo verzii Combi plnohodnotný "osobák".Foto: Ondrej Rabatin