
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá je možné sklápať aj z batožinového priestoru.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Vyhrievané sú dokonca aj zadné sedadlá.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Dvere zakrývajú aj prahy, takže prahy ostávajú vždy čisté, aj keď je celé auto špinavé.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Poloha za volantom je oveľa lepšia ako v predošlej generácii modelu.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Navigácia sa Hyundaiu celkom vydarila.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Panoramatická strecha sa dá zacloniť, ale aj otvoriť.Foto: Ondrej Rabatin

Kompas vo vnútornom spätnom zrkadle.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Palubný počítač ukazuje naraz tri údaje, takže nemusíte medzi nimi prakticky nikdy prepínať.Foto: Ondrej Rabatin

V najvyššej výbave nechýba asistent pre kontrolovaný zjazd z kopca, asistent udržania jazdného pruhu, či uzávierka medzinápravového diferenciálu.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin