Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Kufor má objem 452 litrov, no je dosť plytký.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Dvojlitrový turbodiesel pochádza z Mondea.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Priestoru máte vzadu aj na rozdávanie.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Vzadu je sedenie ešte pohodlnejšie.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Interiér pôsobí luxusne.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Sedadlá sú adekvátne komfortné, poťahy kvalitné.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Interiér pôsobí luxusne.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Posed za volantom je veľmi dobrý.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať V základnej výbave ste nemali ani kožený volant.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Na dizajne stredovej konzoly je trochu cítiť zub času.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Šelma nechýba ani na radiacej páke päťstupňovej manuálnej prevodovky.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Prístroje sú na dnešnú dobu jednoduché, no majú v sebe aspoň štipku aristrokracie. Podsvietenie je zelené, ručičky oranžové.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať