
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor ponúka v základnom stave 380 litrov, čo je o 40 litrov viac, ako ponúkal predchodca.Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor má praktické dvojité dno.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Operadlá zadných sedadiel sa sklápajú do roviny s podlahou batožinového priestoru.Foto: Ondrej Rabatin

Základný naftový motor produkuje 66 kW (90 k).Foto: Ondrej Rabatin

Na nedostatok priestoru na zadných sedadlách sa v novom cee’de sťažovať nebudete.Foto: Ondrej Rabatin

Na nedostatok priestoru na zadných sedadlách sa v novom cee’de sťažovať nebudete.Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá sú skôr komfortné ako športové.Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska upúta dizajnom aj kvalitnými materiálmi.Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska upúta dizajnom aj kvalitnými materiálmi.Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska upúta dizajnom aj kvalitnými materiálmi.Foto: Ondrej Rabatin

Tvar tlačidiel je ideálny vzhľadom na ich funkciu a umiestnenie.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Automatická klimatizácia ponúka až dva automatické režimy ofukovania - slow a fast, čo prispieva ku komfortu a jednoduchosti jej obsluhovania.Foto: Ondrej Rabatin

Radenie šesťstupňovej manuálnej prevodovky je presné a má krátke dráhy.Foto: Ondrej Rabatin

Parkovacia brzda je klasická mechanická, nestraší tu žiadna elektronika.Foto: Ondrej Rabatin

Navigácia je prehľadná a ľahko sa podľa nej orientuje.Foto: Ondrej Rabatin

Ovládanie multimediálneho systému je veľmi intuitívne.Foto: Ondrej Rabatin

Nechýba USB port ani dostatok odkladacích priestorov.Foto: Ondrej Rabatin

Prístrojová doska je dobre čitateľná, no najvyššia úroveň výbavy TX ponúka ešte krajšiu (digitálnu) prístrojovú dosku.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin