
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Motor disponuje výkonom 100 kW (136 k).Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor ponúka 505 litrov v základnom stave.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

O nedostatok miesta sa vzadu obávať nemusíte.Foto: Ondrej Rabatin

O nedostatok miesta sa vzadu obávať nemusíte.Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá sú široké a pohodlné.Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska je naozaj štýlová.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Vodič sa cíti za volantom naozaj útulne.Foto: Ondrej Rabatin

Volant dobre padne do rúk, ovládače na ňom sú praktické a nechýbajú ani pádla pod volantom, pomocou ktorých sa dá radiť.Foto: Ondrej Rabatin

Grafika prístrojov je naozaj pekná, obzvlášť v noci.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Navigácia je prehľadná a zrozumiteľná.Foto: Ondrej Rabatin

Mobilný telefón sa dá cez bluetooth obsluhovať prostredníctvom dotykového displeja na stredovej konzole.Foto: Ondrej Rabatin

Nechýba ani parkovacia kamera.Foto: Ondrej Rabatin

Hydrodynamický menič krútiaceho momentu automatickej prevodovky má dosť veľký preklz, čo neprospieva rýchlosti radenia ani spotrebe paliva. Napriek tomu sme však počas testu dosiahli nižšiu spotrebu, ako udáva výrobca.Foto: Ondrej Rabatin

V najvyššej výbave je sedadlo vodiča nie len vyhrievané, ale aj odvetrávané.Foto: Ondrej Rabatin

Nechýba USB port.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin