
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Už v základnom stave ponúka batožinový priestor nadštandardných 564 litrov.Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá sa sklápajú takmer do roviny s podlahou batožinového priestoru.Foto: Ondrej Rabatin

Miesto na nohy určite nechýba.Foto: Ondrej Rabatin

V zadu je dostatok priestoru.Foto: Ondrej Rabatin

Aj zadné sedadlá môžu byť vyhrievané.Foto: Ondrej Rabatin

Tvary palubnej dosky sú veľmi moderné a celkom príťažlivé.Foto: Ondrej Rabatin

Tvary palubnej dosky sú veľmi moderné a celkom príťažlivé.Foto: Ondrej Rabatin

Dotykovým diplejom na stredovej konzole sa dá ovládať množstvo vecí. Navigácia je výborná, rovnako ako audiosystém s možnosťou pripojenia USB.Foto: Ondrej Rabatin

Grafika prístrojov je tak isto veľmi sympatická.Foto: Ondrej Rabatin

Tvary palubnej dosky sú veľmi moderné a celkom príťažlivé.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Pohon zadných kolies sa pripája pri preklze predných kolies. Pomocou tlačidla na palubnej doske sa však dá aktivovať stály pohon 4x4 do rýchlosti 40 km/h. Nechýba asistent zjazdu z kopca.Foto: Ondrej Rabatin

Farebné prevedenie nie len sedadiel, ale aj celého interiéru proste nemá chybu.Foto: Ondrej Rabatin

Môžete mať aj dvojdielne strešné okno.Foto: Ondrej Rabatin

Môžete mať aj dvojdielne strešné okno.Foto: Ondrej Rabatin

Motor produkuje rovných 100 kW (136 k).Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin