
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor má objem 288 litrov.Foto: Ondrej Rabatin

Tento motor je konštruktérskym skvostom. Z objemu 2 litre produkuje 200 koní bez prepĺňania.Foto: Ondrej Rabatin

Aj zadné sedadlá Clia RS sú použiteľné.Foto: Ondrej Rabatin

Aj zadné sedadlá Clia RS sú použiteľné.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Clio RS Gordini je vyšperkované do posledného detailu.Foto: Ondrej Rabatin

Všetky kusy z edície Gordini sú číslované.Foto: Ondrej Rabatin

Chýba schéma radenia.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Otáčkomer, ktorému začína červené pole za hranicou 7 500 ot./min. sa len tak často nevidí.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor Méganu ponúka 344 litrov.Foto: Ondrej Rabatin

Preplňovaný motor Méganu GT disponuje výkonom 132 kW (180 k).Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Aj keď to tak možno nevyzerá kvôli absencii zadných dverí, vzadu je miesta dosť.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Nechýba zmysel pre detail.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin