
"Tritisíc-osmička" zaujme mohutnou prednou časťou.Foto: Ondrej Rabatin

Peugeot 3008 sa cíti lepšie na ceste, ako mimo nej.Foto: Ondrej Rabatin

Model 3008 patrí medzi športovejšie "crossovery".Foto: Ondrej Rabatin

Predné hmlovky sú štandardom pri výbave Executive.Foto: Ondrej Rabatin

Chrómovanie mriežky nasávacieho otvoru je pekným detailom.Foto: Ondrej Rabatin

Zatmavené zadné okná sú štandardom pri výbave Executive.Foto: Ondrej Rabatin

Strešné okno zaberá takmer celú strechu.Foto: Ondrej Rabatin

Zadné svetlá využívajú LED diódy.Foto: Ondrej Rabatin

Peugeot 3008 má netradične tvarované zadné svetlá.Foto: Ondrej Rabatin

Vyšší profil je typický pre vozidlá tejto kategórie.Foto: Ondrej Rabatin

Veko batožinového priestoru je dvojdielne. Na spodnom dieli sa dá po jeho vyklopení sedieť.Foto: Ondrej Rabatin

Dno batožinového priestoru má tri polohy.Foto: Ondrej Rabatin

Dno batožinového priestoru má tri polohy.Foto: Ondrej Rabatin

Dno batožinového priestoru má tri polohy.Foto: Ondrej Rabatin

Agregát 1.6 THP je v Peugeote 3008 vyladený na 115 kW (156 k).Foto: Ondrej Rabatin

Vzadu je miesta dosť. Je to však porovnateľné s "hatchbackmi" segmentu C.Foto: Ondrej Rabatin

V streche je obrovské panoramatické okno.Foto: Ondrej Rabatin

Na zadných sedadlách sa sedí o čosi vyššie, ako na tých predných.Foto: Ondrej Rabatin

Interiér vyzerá naozaj hodnotne.Foto: Ondrej Rabatin

Skvelý pocit z dobrej polohy za volantom umocňuje pohľad na pekne tvarovanú palubnú dosku.Foto: Ondrej Rabatin

Štýlové prepínače nad združeným displejom rádia a palubného počítača dodávajú interiéru charakter.Foto: Ondrej Rabatin

Otočným ovládačom v ľavej časti stredového tunela sa ovláda systém "Grip Control". Vedľa neho je tlačidlo, ktorým sa ovláda elektrická clona presklenej strechy. Nad ním je veľké tlačidlo, ktorým sa obsluhuje elektronická parkovacia brzda.Foto: Ondrej Rabatin

"Head-up" displej zobrazuje aktuálnu rýchlosť, údaje z tempomatu a čas medzi vašim autom a vozidlom idúcim pred vami.Foto: Ondrej Rabatin

Prístroje sú prehľadné a majú pekné podsvietenie.Foto: Ondrej Rabatin
"Tritisíc-osmička" zaujme mohutnou prednou časťou.Foto: Ondrej Rabatin