Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Fluence ponúka batožinový priestor s objemom až 496 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Pod kapotou pracoval vznetový štvorvalec 1.5 dCi s výkonom 78 kW (105 k).Foto: Ondrej Rabatin
Na nedostatok miesta na nohy sa cestujúci vzadu nemôžu sťažovať.Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu sa tiež sedí pohodlne, miesta je dostatok.Foto: Ondrej Rabatin
Sedenie je komfortné, no chýba mu výraznejšie bočné vedenie.Foto: Ondrej Rabatin
Fluence dostal veľké páčky na ovládanie smeroviek a stieračov, ktoré sú menej praktickejšie, ako tie v Megane.Foto: Ondrej Rabatin
Interiér pôsobí decentne.Foto: Ondrej Rabatin
Za pochvalu stoja režimy automatickej klimatizácie: Soft zmierňuje intenzitu ofukovania, zatiaľ čo Fast ju zintenzívňuje. Nedajú sa však nastavovať obidve zóny naraz.Foto: Ondrej Rabatin
Navigáciu Carminat TomTom poznáme aj z ostatných modelov značky Renault.Foto: Ondrej Rabatin
Zatiaľ čo Megane má špeciálne tlačidlá vyhradené na navigáciu, Fluenca má ovládanie navigácie riešené ako Clio, pomocou diaľkového ovládača.Foto: Ondrej Rabatin
Volant sa dobre drží, no tlačidlá tempomatu by mohli byť podsvietené.Foto: Ondrej Rabatin
Verzie vybavené Renault "hands free" kartou sa štartujú tlačidlom. K dispozícii je aj USB port a AUX vstup.Foto: Ondrej Rabatin
Na rozdiel od Renaultu Megane má Renault Fluence analógový rýchlomer.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin