Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Batožinový priestor pôsobí trochu plytko, no v základnom stave ponúka 450 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Veko batožinového priestoru je dvojdielne. Spodný diel nie je za každých okolností práve najpraktickejší, ale občas dokáže poslúžiť napríklad aj ako sedadlo.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Sedadlá sa sklápajú veľmi jednoducho - pomocou týchto páčok hneď na začiatku batožinového priestoru.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Sklopením zadných sedadiel vznikne naozaj veľký úložný priestor.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Slabší dvojlitrový turbodiesel produkuje 110 kW (150 k) a 320 Nm.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Cestujúci vzadu sa na nedostatok miesta sťažovať nebudú. K dispozícii majú aj stolčeky vyklápajúce sa z operadiel predných sedadiel.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Sklon zadných operadiel je tak isto regulovateľný. Sedenie vzadu je teda veľmi pohodlné.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
V zadnej lakťovej opierke je aj otvor do batožinového priestoru, ktorý umožní prepraviť dlhšie predmety, ako napríklad lyže bez sklápania sedadiel.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Čalúnenie sedadiel je veľmi originálne.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Vodičovo sedadlo je ovládané elektronicky.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Dizajn palubnej dosky je celkom uspokojivý, no kvalita použitých plastov by mohla byť vyššia.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Dizajn palubnej dosky je celkom uspokojivý, no kvalita použitých plastov by mohla byť vyššia.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Pracovisko vodiča má dobrú ergonómiu.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Rozlíšenie displeja by v dnešnej dobe mohlo byť aj vyššie.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Vedľa ovládača multimediálneho systému je elektronická parkovacia brzda.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Stredová konzola je na prvý pohľad kvôli množstve tlačidiel trochu chaotická, ale ovládanie je relatívne jednoduché.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Trojramenný kožou čalúnený volant má dobrý tvar, no jeho uhol sklonu nie je práve najlepší.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Grafika prístrojov je jednoduchá a dnes už nedokáže príliš očariť.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Takto vyzerá menu multimediálneho systému.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Nechýba barometer, kompas, či výškomer.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Informácie o bočnom náklone, pozdĺžnom náklone a uhle vytočenia kolies.Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať