
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor ponúka celkom slušných 450 litrov.Foto: Ondrej Rabatin

Pod podlahou sa skrýva druhé dno na menšie predmety.Foto: Ondrej Rabatin

Pod druhým dnom je ešte tretie. V prípade, že nemáte rezervu, ale sadu na opravu defektov.Foto: Ondrej Rabatin

Najvýkonnejšia verzia dvojlitrového trubodiesela od Renaultu sa môže pochváliť výkonom 131 kW (180 k) a krútiacim momentom 400 Nm.Foto: Ondrej Rabatin

Miesta na nohy je vzadu dostatok.Foto: Ondrej Rabatin

Vzadu sa sedí pohodlne.Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá čalúnené kombináciou kože a alcantary vyzerajú výborne.Foto: Ondrej Rabatin

Celkovo pôsobí interiér Laguny športovo-luxusným dojmom.Foto: Ondrej Rabatin

Celkovo pôsobí interiér Laguny športovo-luxusným dojmom.Foto: Ondrej Rabatin

Poloha za volantom je trochu vyššia, ako by mala byť.Foto: Ondrej Rabatin

Volant má dobrý tvar, riadenie je vynikajúce.Foto: Ondrej Rabatin

Na stredovej konzole sa nič nemenilo. Pochvalu si zaslúži dvojzónová klimatizácia schopná fungovať v troch režimoch intenzity ofukovania.Foto: Ondrej Rabatin

Stredový tunel je vypracovaný naozaj pekne.Foto: Ondrej Rabatin

Navigáciu TomTom Carminat poznáme aj z iných modelov značky Renault.Foto: Ondrej Rabatin

Hlavica radiacej páky je dizajnovo naozaj vydarená. Akurát že kov v lete hreje a v zime chladí.Foto: Ondrej Rabatin

Týmto ovládačom na stredovom tuneli sa ovláda navigácia.Foto: Ondrej Rabatin

V Renaulte myslia aj na detaily. Nechýba ozdobná lišta na prahoch dverí, či hliníkové pedále.Foto: Ondrej Rabatin

Grafika prístrojov je pomerne jednoduchá.Foto: Ondrej Rabatin

Prémiový audiosystém značky Bose má reporoduktor aj v strede palubnej doskyFoto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin