
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Rozmery veka batožinového priestoru sú naozaj pôsobivé.Foto: Ondrej Rabatin

Strecha v kufri zaberá relatívne málo miesta. So zloženou strechou má batožinový priestor objem 211 litrov.Foto: Ondrej Rabatin

Ak chcete, aby sa strecha dala sťahovať a vyťahovať, musíte mať v kufri túto sieťku.Foto: Ondrej Rabatin

Na sieťke sú jasné pokyny ako ukladať batožinu.Foto: Ondrej Rabatin

Ak sa rozhodnete, že strechu nebudete dávať dole, stačí odtiahnuť sieťku a k dispozícii máte až 417 litrov pre batožinu.Foto: Ondrej Rabatin

Aj zadné sedadlá majú dobré bočné vedenie. Sklon operadiel je však trochu kolmejší, ako býva zvykom.Foto: Ondrej Rabatin

Aj keď to tak možno nevyzerá, dozadu sa zmestia aj dospelí. "Za seba" sa posadí 180 cm vysoký človek.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Vodičovo sedadlo sa po sklopení sedadla samé elektricky odúvalo.Foto: Ondrej Rabatin

Prístrojovú dosku poznáme z klasického Mégane.Foto: Ondrej Rabatin

Vodič má všetko po ruke.Foto: Ondrej Rabatin

Klimatizácia vo viacerých Renaultoch dokáže fungovať v troch režimoch.Foto: Ondrej Rabatin

Volant sa dobre drží. Chýba mu podsvietenie tlačidiel.Foto: Ondrej Rabatin

Ovládanie navigácie je pohodlné a intuitívne.Foto: Ondrej Rabatin

Digitálny tachometer dodáva autu nádych nevšednosti.Foto: Ondrej Rabatin

Nechýba ani USB/AUX vstup.Foto: Ondrej Rabatin

Majitelia určite ocenia tento jeden skvelý gombík vzadu, ktorým sa dajú naraz ovládať všetky štyri okná.Foto: Ondrej Rabatin

Známa navigácia Carminat TomTom.Foto: Ondrej Rabatin

Týmto prepínačom na stredovom tuneli sa ovláda strecha. Počas celého procesu, ktorý trvá 21 sekúnd, je potrebné ho držať.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin