Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Kryty pod zadnými sedadlami zabraňujú odkotúľaniu menších predmetov z batžinového priestoru pod nohy cestujúcich pri brzdení.Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor rozhodne nie je malý, ale pri takom veľkom aute neohúri.Foto: Ondrej Rabatin
Všimnite si odkladacie priestory aj v spodnej časti zadných sedadiel.Foto: Ondrej Rabatin
Miesta na nohy je dostatok ako v druhom, tak aj v treťom rade sedadiel.Foto: Ondrej Rabatin
Sedenie je dostatočne komfortné.Foto: Ondrej Rabatin
Nastupovanie dozadu je pomerne jednoduché. Predtým však treba odopnúť bezpečnostný pás.Foto: Ondrej Rabatin
Výduchy klimatizácie sú aj v streche.Foto: Ondrej Rabatin
Aj cestujúci v druhom rade sedadiel môžu obsluhovať klimatizáciu.Foto: Ondrej Rabatin
Otváranie posuvných bočných okien je nepraktické. Vo väčšine áut tejto triedy je to však riešené takýmto spôsobom. V Trafficu sa mi to okno ale ani nepodarilo otvoriť.Foto: Ondrej Rabatin
Výduchy klimatizácie pre nohy cestujúcich v druhom rade sedadiel.Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska pripomína osobné autá.Foto: Ondrej Rabatin
Radiaca páka je veľmi blízko volantu, čo je výborné.Foto: Ondrej Rabatin
Volant je naklonený viac, ako sme na to zvyknutí pri osobných autách. Prístroje poznáme aj z iných modelov. Chýba im teplomer chladiacej kvapaliny.Foto: Ondrej Rabatin
Radiaca páka občas zavadzia pri obsluhovaní klimatizácie, ku ktorej sa musíte natiahnuť.Foto: Ondrej Rabatin
Ulička medzi prednými sedadlami, ktorou sa dá prejsť dozadu.Foto: Ondrej Rabatin
Na dverách je ďalší obrovský odkladací priestor.Foto: Ondrej Rabatin
Posed za volantom je dosť vysoký, čo ale v tejto triede nie je nič nezvyčajné.Foto: Ondrej Rabatin
S takýmito spätnými zrkadlami máte dokonalý prehľad o tom, čo sa deje za vami. Ich spodná časť vám poskytuje pohľad na zadné kolesá, aby ste nimi napríklad nevyšli na obrubník.Foto: Ondrej Rabatin
Vyhrievanie sedadiel je "skryté" v ich zadnej časti.Foto: Ondrej Rabatin
Na rádiom je ďalší menší odkladací priestor a audiokonektory, na pripojenie prenosných prehrávacích zariadení.Foto: Ondrej Rabatin
Pod kapotou pracoval silnejší motor 2.0 dCi s výkonom 84 kW (115 k) a krútiacim momentom 290 Nm.Foto: Ondrej Rabatin
Všimnite si zaujímavo tvarované sanie.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin