Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka v základnom stave 430 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Veľmi praktický detail - malá polička za zadnými sedadlami.Foto: Ondrej Rabatin
Veľmi praktický detail - malá polička za zadnými sedadlami.Foto: Ondrej Rabatin
Sklápanie sedadiel je klasické. Sedadlá sa nesklápajú do roviny.Foto: Ondrej Rabatin
Priestor na nohy je adekvátny segmentu B. Dvaja 180 cm vysokí ľudia sa však v aute za seba bez problémov posadia.Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu je miesto pre troch cestujúcich.Foto: Ondrej Rabatin
Športové sedadlá majú celkom dobré bočné vedenie.Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska má zaujímavý tvar. Dotvára športový "imidž".Foto: Seat Ibiza ST
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Volant má veľmi dobrý tvar. Riadenie je celkovo príjemné.Foto: Ondrej Rabatin
Musím pochváliť audiosystém. Na túto triedu hral nadštandardne dobre.Foto: Ondrej Rabatin
Niekoľko ovládacích prvkov nájdete aj na stredovom tuneli pred radiacou pákou.Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje sú dobre čitateľné a majú príjemný športový nádych.Foto: Ondrej Rabatin
Silnejšia verzia nového motora so vstrekovaním Common Rail disponuje výkonom 77 kW (105 k) a krútiacim momentom 250 Nm.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin