Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Subaru ako jediné na svete vyrába ploché vznetové motory s protichodnými piestami.Foto: Ondrej Rabatin
Symetrický pohon všetkých štyroch kolies je pre značku Subaru charakteristický.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka 486 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Veľkosť batožinového priestoru je naozaj slušná.Foto: Ondrej Rabatin
Vo vnútri sa dajú prepravovať aj lyže.Foto: Ondrej Rabatin
V priestore na nohy by sa dalo tancovať.Foto: Ondrej Rabatin
Na zadných sedadlách je miesta prebytok.Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá nemajú výrazné bočné vedenie.Foto: Ondrej Rabatin
Verzia Sport má okrem iného aj pekné hliníkové pedále.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola vyzerá dobre. Škoda len, že ten všetok kov nie je pravý.Foto: Ondrej Rabatin
V interiéri je množstvo odkladacích priestorov.Foto: Ondrej Rabatin
Volant má zaujímavý tvar a dobre sa drží v rukách.Foto: Ondrej Rabatin
Pri ľavom kolene má vodič zhluk ovládacích prvkov. Okrem spätných zrkadiel je tu elektronická parkovacia brzda, asistent rozjazdu z kopca, stabilizačný systém a otváranie batožinového priestoru.Foto: Ondrej Rabatin
Unikátny motor má výkon 110 kW (150 k).Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin