
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Subaru ako jediné na svete vyrába ploché vznetové motory s protichodnými piestami.Foto: Ondrej Rabatin

Symetrický pohon všetkých štyroch kolies je pre značku Subaru charakteristický.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor ponúka 486 litrov.Foto: Ondrej Rabatin

Veľkosť batožinového priestoru je naozaj slušná.Foto: Ondrej Rabatin

Vo vnútri sa dajú prepravovať aj lyže.Foto: Ondrej Rabatin

V priestore na nohy by sa dalo tancovať.Foto: Ondrej Rabatin

Na zadných sedadlách je miesta prebytok.Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá nemajú výrazné bočné vedenie.Foto: Ondrej Rabatin

Verzia Sport má okrem iného aj pekné hliníkové pedále.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Stredová konzola vyzerá dobre. Škoda len, že ten všetok kov nie je pravý.Foto: Ondrej Rabatin

V interiéri je množstvo odkladacích priestorov.Foto: Ondrej Rabatin

Volant má zaujímavý tvar a dobre sa drží v rukách.Foto: Ondrej Rabatin

Pri ľavom kolene má vodič zhluk ovládacích prvkov. Okrem spätných zrkadiel je tu elektronická parkovacia brzda, asistent rozjazdu z kopca, stabilizačný systém a otváranie batožinového priestoru.Foto: Ondrej Rabatin

Unikátny motor má výkon 110 kW (150 k).Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin