
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor má v základnom stave objem 270 litrov.Foto: Ondrej Rabatin

Nová benzínová "jedna-šestka" je výkonnejšia a úspornejšia zároveň.Foto: Ondrej Rabatin

Vzadu je miesta na nohy tak akurát.Foto: Ondrej Rabatin

Zadné sedadlá sú pomerne mäkké.Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska je strohá, no prehľadná.Foto: Ondrej Rabatin

Strohej stredovej konzole dodávajú aspoň trochu elegancie chrómované lemy po bokoch.Foto: Ondrej Rabatin

SX4-ka má veľmi dobrý volant a komunikatívne riadenie so správnym odporom.Foto: Ondrej Rabatin

Na sedadlách sa sedí dosť vysoko. Chýba im výraznejšie bočné vedenie.Foto: Ondrej Rabatin

"Budíky" majú novú grafiku. Displej palubného počítača je po novom medzi nimi.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin