
Nová generácia Priusu vyzerá oveľa lepšie ako jej predchodca.Foto: Ondrej Rabatin

Za príplatok je možné umiestniť na strechu solárne panely, ktoré dokážu poháňať klimatizáciu. Tá môže byť aktivovaná aj na diaľku, podobne ako prídavné kúrenie a v letných horúčavách tak vychladí interiér ešte pred tým, ako nastúpite.Foto: Ondrej Rabatin

Verzia Premium má LED diódy aj v predných svetlách.Foto: Ondrej Rabatin

Predný nárazník je dosť nízko.Foto: Ondrej Rabatin

Celkovému dojmu by veľmi pomohli 17-palcové disky kolies.Foto: Ondrej Rabatin

Zadný spojler trochu prekáža vo výhľade.Foto: Ondrej Rabatin

Zadné svetlá využívajú LED diódy.Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor má objem slušných 445 litrov.Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor má dvojité dno. Veko druhého dna však na nerovnostiach buchoce.Foto: Ondrej Rabatin

Hybridné pohonné ústrojenstvo Hybrid Synergy Drive.Foto: Ondrej Rabatin

Miesta na nohy je naozaj dosť.Foto: Ondrej Rabatin

Zadné sedadlá sú prekvapivo mäkké a komfortné.Foto: Ondrej Rabatin

Interiér Toyoty Prius pôsobí veľmi moderne.Foto: Ondrej Rabatin

Pracovisko vodiča je veľmi útulné. Trochu nám ale chýbali akékoľvek prístroje za volantom. Prius napríklad vôbec nemá otáčkomer ani teplomer chladiacej kvapaliny motora.Foto: Ondrej Rabatin

Stredová konzola pôsobí veľmi futuristicky.Foto: Ondrej Rabatin

Navigácia bola dobre prepracovaná a navádzanie je premietané aj na čelné sklo. CD-čka sa vkladajú do mechaniky po odklopení celého displeja.Foto: Ondrej Rabatin

Spínače vyhrievania sedadiel sú umiestnené dosť neergonomicky.Foto: Ondrej Rabatin

Pekná maličká radiaca páka sa po zvolení režimu vráti do pôvodnej polohy. Tlačidlom vľavo sa radí parkovací režim a troma tlačidlami vpravo sa vyberá režim jazdy.Foto: Ondrej Rabatin

Takto pekne graficky je zobrazovaná činnosť hybridného pohonného ústrojenstva.Foto: Ondrej Rabatin

Najvyššia úroveň výbavy Premium má adaptívny tempomat, ktorý pomocou radaru sleduje vzdialenosť od vozidla idúceho pred vami a v prípade potreby brzdí za vás.Foto: Toyota

Aj Prius je vybavený inteligentným parkovacím asistentom, ktorý zaparkuje za vás. Stačí iba regulovať rýchlosť. Asistent dokáže parkovať priečne aj pozdĺžne.Foto: Toyota

Motor a elektromotor sú umiestnené pod prednou kapotou a v podstate sú spojené do jedného agregátu. Batéria sa nachádza vzadu.Foto: Toyota

Po dotyku hociktorého z tlačidiel umiestnených na volante v tvare kruhu sa na stredovom displeji zobrazí, na ktorom tlačidle máte prst.Foto: Toyota

Čiastočný rez pohonného ústrojenstva Priusu.Foto: Toyota
Nová generácia Priusu vyzerá oveľa lepšie ako jej predchodca.Foto: Ondrej Rabatin