Zrútená časť betónového mosta z roku 1910 na trase Tatranskej elektrickej železnice medzi Tatranskou Poliankou a Novou Poliankou. Poškodený bol takzvaný parapet mosta, mostná klenba ostala celá. Tatranská Polianka, 5. august 2016.Foto: SITA/Radoslav Maťaš
Zrútená časť betónového mosta z roku 1910 na trase Tatranskej elektrickej železnice medzi Tatranskou Poliankou a Novou Poliankou. Poškodený bol takzvaný parapet mosta, mostná klenba ostala celá. Tatranská Polianka, 5. august 2016.Foto: SITA/Radoslav Maťaš
Zrútená časť betónového mosta z roku 1910 na trase Tatranskej elektrickej železnice medzi Tatranskou Poliankou a Novou Poliankou. Poškodený bol takzvaný parapet mosta, mostná klenba ostala celá. Tatranská Polianka, 5. august 2016.Foto: SITA/Radoslav Maťaš
Zrútená časť betónového mosta z roku 1910 na trase Tatranskej elektrickej železnice medzi Tatranskou Poliankou a Novou Poliankou. Poškodený bol takzvaný parapet mosta, mostná klenba ostala celá. Tatranská Polianka, 5. august 2016.Foto: SITA/Radoslav Maťaš
Zrútená časť betónového mosta z roku 1910 na trase Tatranskej elektrickej železnice medzi Tatranskou Poliankou a Novou Poliankou. Poškodený bol takzvaný parapet mosta, mostná klenba ostala celá. Tatranská Polianka, 5. august 2016.Foto: SITA/Radoslav Maťaš
Zrútená časť betónového mosta z roku 1910 na trase Tatranskej elektrickej železnice medzi Tatranskou Poliankou a Novou Poliankou. Poškodený bol takzvaný parapet mosta, mostná klenba ostala celá. Tatranská Polianka, 5. august 2016.Foto: SITA/Radoslav Maťaš
Predlžovaniu lehoty a zvyšovaniu ceny, pomerne rozšírenému javu pri výstavbe dopravnej infraštruktúry na Slovensku, sa nevyhla ani modernizácia železničného traťového úseku Púchov - Považská Teplá.Foto: Ilustračné, SITA/Radoslav Maťaš
Zrútená časť betónového mosta z roku 1910 na trase Tatranskej elektrickej železnice medzi Tatranskou Poliankou a Novou Poliankou. Poškodený bol takzvaný parapet mosta, mostná klenba ostala celá. Tatranská Polianka, 5. august 2016.Foto: SITA/Radoslav Maťaš