
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Predná časť bola kompletne prepracovaná. Svetlá sú väčšie a pretiahnuté smerom dozadu. Nová je aj mriežka chladiča.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Tvarovanie zadných svetiel, z ktorého vychádza linka tiahnuca sa pozdĺž okien, je typická pre značku Volvo.Foto: Ondrej Rabatin

Plachta, ktorá zakrýva batožinový priestor, nie je veľmi praktická.Foto: Ondrej Rabatin

Pre jej odstránenie ju najprv musíte odistiť z takýchto háčikov na oboch stranách.Foto: Ondrej Rabatin

Po odistení spodných háčikov plachta ešte stále drží v šiestich bodoch.Foto: Ondrej Rabatin

V hornej časti je uchytená plachta klasickým spôsobom.Foto: Ondrej Rabatin

Ešte ostávajú štyri body.Foto: Ondrej Rabatin

Predposledné dva úchytné body.Foto: Ondrej Rabatin

Nakoniec je potrebné plachtu odopnúť aj z vnútorných háčikov.Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor má v základnom stave objem 233 litrov.Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor je síce plytký, no má dvojité dno.Foto: Ondrej Rabatin

Po sklopení zadných sedadiel vznikne takmer rovná úložná plocha.Foto: Ondrej Rabatin

Motor dosahuje výkon 80 kW (109 k) a krútiaci moment 240 Nm.Foto: Ondrej Rabatin

Sedenie má iba štvormiestnu konfiguráciu.Foto: Ondrej Rabatin

Vzadu priestor na nohy nechýba.Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska má jednoduchý dizajn.Foto: Ondrej Rabatin

Ovládacie prvky na stredovej konzole sú rozmiestnené tak, ako je to pre túto švédsku automobilku charakteristické. Audio systém strednej úrovne "High Performance" hral veľmi dobre. Mal som dokonca pocit, že lepšie, ako v predtým testovanom Volve S80.Foto: Ondrej Rabatin

Volant je neprimerane veľký. Riadenie má však primeraný odpor.Foto: Ondrej Rabatin

Dizajn hlavných prístrojov je strohý.Foto: Ondrej Rabatin

Farba poťahov ladí s lakom karosérie.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin