Volvo XC70 sa nestratí ani v ľahkom teréne.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Ostrekovače svetlometov sa nikdy neaktivujú naraz, ale osobitne, aby stále aspoň jeden osvetľoval vozovku.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
17-palcové disky kolies sú súčasťou sériovej výbavy verzie Summum.Foto: Ondrej Rabatin
Tvar zadnej časti je typický pre Volvo.Foto: Ondrej Rabatin
Volvo XC70 vykrýva celkom schopné nájazdové uhly.Foto: Ondrej Rabatin
Svetlá výška je dostatočná aj pre ľahší terén.Foto: Ondrej Rabatin
V základnom stave má batožinový priestor objem 575 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Ďalší odkladací priestor pre drobnosti.Foto: Ondrej Rabatin
Druhé dno drží hydraulická vzpera.Foto: Ondrej Rabatin
Po sklopení sedadiel vznikne rovná úložná plocha. Horná mreža sa dá samozrejme vyklopiť, alebo demontovať.Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sú delené v pomere 40:20572060.Foto: Ondrej Rabatin
Čalúnenie hnedou kožou je zaujímavé.Foto: Ondrej Rabatin
V aute s rázvorom 2815 mm by bolo možné vytvoriť aj väčší priestor pre nohy pasažierov vzadu.Foto: Ondrej Rabatin
Ovládanie rádia pre zadných pasažierov.Foto: Ondrej Rabatin
Zadné sedadlá majú integrované detské sedačky.Foto: Ondrej Rabatin
Vznetový päťvalec disponuje výkonom 151 kW (205 k) a krútiacim momentom 420 Nm.Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sú mimoriadne pohodlné, ale sedáky by si možno zaslúžili lepšie bočné vedenie.Foto: Ondrej Rabatin
V interiéri nájdete len kvalitné materiály.Foto: Ondrej Rabatin
Interiér pripomína vkusne zariadenú obývačku.Foto: Ondrej Rabatin
Navigácia sa vysúva za palubnej dosky. Dá sa ovládať pomocou diaľkového ovládača, alebo tlačidlami na zadnej strane volantu.Foto: Ondrej Rabatin
Typická stredová konzola pre autá značky Volvo.Foto: Ondrej Rabatin
Ovládanie rádia a aktívneho tempomatu je na volante s dosť hrubým vencom.Foto: Ondrej Rabatin
Hlavné prístroje majú peknú a jednoduchú grafiku, no chýba ukazovateľ teploty chladiacej kvapaliny a v automatickom režime prevodovka neukazuje zaradený stupeň.Foto: Ondrej Rabatin
Volvo XC70 sa nestratí ani v ľahkom teréne.Foto: Ondrej Rabatin